Seuraa 

jalasta otettu kipsivalos viime äitienpäivänä, muita ideoita?

Kommentit (11)

Itse aattelin väsätä tollasia jääkaappimagneetteja lasten kuvista; valokuvan päällystää kontaktimuovilla tai laminoi, joku kovempi tausta ja magneetti taustaa kiinni. Täytyy vielä itsekin käydä jossain askarteluliikkeessä tutkimassa valikoimia. Sitten saa sellasta paperia, johon tietsikalta pystyy tulostaa valokuvan ja joka silitetään kankaaseen kiinni. Tehtiin viime vuonna sellasia kasseja eli ihan tollaselle kangaskasille. Ovat ihania ja kuva hyvin kestänyt käytössä. Siis voi tehdä T-paitoja, tyynyliinoja yms.

Mitä väriä muuten käytitte, kun painoitte ne kädenjäljet kankaaseen? Oon itsekin miettinyt, mutta voiko noita kangasvärejä käyttää sellaiseen?

Sinä joka kerroit että saa sellaista paperia jolle voi tietsikalta tulostaa kuvan ja silittää sitten t-paitaan tms niin mistä sellaista paperia löysit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on sitten kesän ovessa ja syksyllä onkin usein jo niin kärsineen näköinen, että menee roskiin. Ja mummu saa taas ensi keväänä uuden kranssin =) Ei tarvitse säästellä mitään, niin että komerot on täynnä jotain. Mutta kuitenkin saa jotain ja on iloa pitkään, monelle muullekin kuin mummulle.

http://www.finink.com

Muistakaa tulostaa kuva peilikuvana paperille, muutoin se on sitten peilikuvana paidassa =)

nanu77:

Lainaus:

Sinä joka kerroit että saa sellaista paperia jolle voi tietsikalta tulostaa kuvan ja silittää sitten t-paitaan tms niin mistä sellaista paperia löysit?

Minäkin kannustan ideoimaan, tuntuu että mummolat pursuilee kaikenlaista krääsää ja se loistoidea vielä puuttuu. Lastemme serkkutyttö on kunnostautunut tällä alalla ja on antanut mummolleen lahjaksi jo avaimenperän omalla valokuvalla varustettuna, käsinpainetun tyynyliinan, kahvimukin omalla kuvalla ja ties mitä. Samaan linjaan ei huvita lähteä.

Eli mitä? Pitäisikö ottaa tavaksi vain askarrella kunnon kortti, että mummoa muistetaan mutta hänen ei tarvitse säilyttää näitä " tarpeellisia" tavaroita? Tämä tietysti edellyttää askarteluikäisiä lapsia, meillä lapset 2,2v. ja 6kk.

Ykkösvaihtoehto minulla on tällä hetkellä askarrella ulko-oveen mummola kranssi tms. Ostin pari vuotta sitten jo oveen tulevan mummola-kyltin, jonka mummo ei kyllä näytä meidän mummolta :-) Eli ajattelin irrottaa sen puuosan, jossa lukee mummola, ja kiinnittää sen sitten johonkin koivun- tai pajunoksista tehtyyn kehikkoon ja laittaa siihen sitten vuodenaikaan soveltuvia kukkia, lehtiä tms. luonnonmateriaalia.

Vitsit siis vähissä, lähetelkää vielä ideantynkää...

me teetettiin viime vuonna työssäkäyvälle mummille hiirimatto lapsenlapsen kuvilla (" kuvakollaasi" ) ja samasta kuvasta toiselle mummulle T-paita. Jotkut liikkeet jotka painavat esim. vaatteisiin kuvia tekevät myös muita tuotteita, mukeja jne.

Lisäksi MLL:n sivuilta mm löytyy mummi-paitoja ja muita tuotteita: http://www3.mll.fi/tuotteet/

-minskuliina

saattaa sopia hyvin jollekin, toisen mielestä ehkä tämä ei oikein ole mikään " lahja" ... Mutta: meillä on aina ollut hankaluuksia keksiä äidilleni lahjaa (oli lahja sitten synttäriksi / jouluksi / äitienpäiväksi). Lisäksi aina kun on jotain juhlapäivää, menemme äitini luokse syömään. Nyt ajateltiin siskoni kanssa viedä äitini ulos syömään isolla porukalla (ettei hänen tarvitse huolehtia yhtään mistään), lisäksi ostetaan jotain pientä kuten kukkia.

Vielä en ole keksinyt mitä laittaa lapseltani (äitini ainoa lapsenlapsi siis) mummille lahjaksi.

-minskuliina

Vuosi sitten ostettiin suomalaisesta kirjakaupasta ja uskoisin, että muistakin saa. Itse asiassa Clas Olssenilla taisi olla myös ja reilusti halvempaa... Koko homma oli todella yksinkertaista , kuhan noudatti ohjeita; suosittelen!

Viime äitienpäiväx tytön kanssa (silloin 2v) painettiin t-paitaan tytön käden kuvat ja kirjotettiin mummujen nimet ja tytön nimi ja voishan siihen rämpsynkin kirjottaa. Mulla oli mielessä täks äitienpäiväks joku juttu, mutta en nyt muista sitä itekkään. Pitääkin käydä täällä kurkkiin, jospa muilta löytyis ideoita.

Ja tyynyliinaan lasten kuvaa olen ajatellut.

Toi kalenterin suunnittelu ei oo ihan helpoin homma mut kyllä se keltä vaan onnistuu ku vähän perehtyy. Ja jos vielä muita lukijoita kiinnostaa niin itse tilasin semmoselta nettipainolta kun print24 (http://print24.com/fi-fi/product/kalenterit/) ja oli kyllä tosi hyvä päätös. Hyvä laatu ja hintakaan ei päätä huimannut.

Pitäis kohta tilata lisää ku ne alkaa olla jo lopuillaan...

— J

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat