Vierailija

Olemme menossa lapseni kanssa kylään perheeseen, jossa on kaksoset. Emme ole käyneet heillä lasten syntymän jälkeen ja lapset täyttävät muutaman kuukauden päästä jo vuoden.

Minun piti käydä tänään kaupassa ostamassa tuliaisia, mutten päässytkään. Onko liian ankeaa viedä kukka ja lapsille yhteiseksi kirja? Voiko siis kaksosille viedä yhteisen lahjan? Eihän noin pienet tietenkään vielä ymmärrä, mutta noin ylipäätään ovatko tuollaiset viemiset mistään kotoisin?

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

mä olisin ainakin ikikiitollinen jos joku vaan kävis kahvilla, vaikka ihan ilman tuliaisia.

-4

Ei tosiaan kannata noin pienen jutun takia ainakaan perua.

Ja tuliaisethan ovat hyvät. En mä ainakaan ikinä edes odota mitään!

Niin siis mulla on jo varastoon ostettuna yksi kirja ja eilen ostin jo sen kukan. En ehdi enää kauppaan ja mietin, että peruutanko koko menemisen, kun ei ole parempia viemisiä vai voiko näiden kanssa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osta joku semmonen lelupaketti missä on useempi osa. Esim ne fisher pricen pinottavat purkit on täällä kova sana. Eli siis 1 lelu, mutta semmonen että molemmat mukulat voi hypistellä yhtä aikaa : )

Hyvät tuliaisethan noi on. Mäkin kirjottelin niistä purkeista kun en tajunnut että sulla oli jo hankinnat tehtynä.

Täällä kun näiden palleroiden kaa pyörii kaiket päivät, niin mä olisin ainakin ikikiitollinen jos joku vaan kävis kahvilla, vaikka ihan ilman tuliaisia.

-4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat