Seuraa 

Heissan!

esikoisemme täyttää pian 10kk ja vauvakuume vaivaa :) miehelläni se on ilmennyt vielä voimakkaampana kuin minulla..eli minä olen vähän niinkuin jarruna asian etenemiselle vaikka itselläkin kuumetta on. minua mietityttää kaikki käytännön asiat miten ne onnistuu jos on 2 pientä.. miten te muut olette selvinneet, joiden lapsilla on pieni ikäero?? aika menee tietysti koko ajan eteenpäin ja esikko kasvaa, ikäeroa tulis lähemmäs 2 vuotta kuitenkin JOS heti tärppäisi. Kertokaa kokemuksia, itse täällä mietin joka päivä pääni puhki et mitä tehdä kun kuitenkin haluaisin lapset aika pienellä ikäerolla et niistä olis toisilleen seuraa.

Kommentit (3)

Meillä siis nyt esikoisen ja kakkosen välillä 7-vuotta ikäeroa ja haluttaisi saada vielä kolmas lapsi lyhyellä ikäerolla. Nyt siis vauva on 3kk vasta, mutta kolmas on tervetullut milloin tahtojaa:)

Kuin Viklillä.8-vuotta tuli ikäeoa ykkösen ja kakkosen välille,nyt kakkonen on 4kk ja uutta vauvaa tekis mieli.Ei kyllä mieskään ole yhtään vastaan,joten pitää tässä ruveta koittaa josko luoja vielä meille lapsen soisi.Mitenhän sitä jaksais =) se on taas juttu erikseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on tyttöjen välillä kaksi vuotta. Hyvä ikäero tässä vaiheessa kun tytöt ovat 7v ja 5v ;) Alku oli aika rankka koska kaks veeltä nyt ei voi ihan kaikkea vaatia... Mutta en ole katunut että toinen lapsi tuli " niinkin pian" .

Rohkeesti vaan jos itsestä siltä tuntuu että jaksaa!

MKE77 + tytöt 7v ja 5v sekä poika 9kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat