Vierailija

Mulla tuntui molemmissa aiemmissa " vaan" järkyttävää selkäkipua. Kuvailkaa omianne..

Kommentit (11)

tuntuu kuin oma keho olisi ihan tahdoton tiskirätti, jota joku voima vääntää sisältäpäin. että kouristaa niinkuin ultra-pahassa ripulissa. vääntää, kramppaa ja polttaa sekä yrjöttää. eikä edellisen aallon laantuimisesta ehdi tuntea helpotusta, kun pelottaa seuraava jo niin saatanasti että jos kerkeisi itkemään niin varmaan itkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ne ei muistuttaneet ollenkaan kuukautiskipuja, eikä tuntuneet selän puolella tms. Vain painava tunne, joka oli samalla sellainen kuuma... vaikea selittää. :) Mut mun supparit oli siis tosi helppoja, mielestäni ne ei sattunut yhtään. Mulla käynnistettiin synnytys, joten supparit kesti sellaisia 45min-1h kerralla, joten hyvä niin etteivät olleet kivuliaita. Parit supparit " jouduin kestämään" , kunnes pikkuruinen poika syntyi syöksysynnytyksellä; kokonaiskesto 1h 15min (ensari).

Näin minulla.

selkäkipu, joka vei jalat alta ja tajun pois. Toisessa raskaudessa tuntui enemmän vatsan puolella sellaista kireyttä ja kohdunsuulla vihlontaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat