Vierailija

Keksikää 1,5 vuotiaalle tytölle tekemistä! Tyttö on aivan toivottoman passiivinen eikä osaa leikkiä yksin!! Leluja on mutta ne ei viittä minuuttia kauempaa kiinnosta, yhdessä tehdään kotitöitä mutta nekin on jo tehty ja mä haluaisin edes 10 minuuttia omaa aikaa!!

Kommentit (15)

Sun ainoa ongelma on se, että sun lapsi haluaa olla sun kanssasi.

Haluatko kuulla jotain oikeasti epätoivoista? Parhaan ystäväni 1,5-vuotias odottaa elinsiirtojonossa. Äiti tekee töitä ja hoitaa lasta, ja toista lasta ja käyttää aikaansa myös vapaaehtoiseen hyväntekeväisyyteen. Vituttaa tuollaset ihmiset, jotka valittaa " epätoivoisena" jostain noin helvetin pienestä, kuin sinä!! Hätähuuto... voi helevetti sentään.

Totta kai sinun lapsesi haluaa olla sinun kanssasi! Pistä tietokone kiinni ja ole LÄSNÄ sille lapselle, äläkä koko ajan venaa että koska se jättää sut rauhaan.

Varsinkin jos lääkäri on määrännyt lepoon supistusten takia. Silloin kannattaa tosissaan yrittää levätä ihan sen tulevan vauvan terveydenkin takana.

T: 1,5 vuotiaan, juuri maksansiirron saaneen pienen tytön äiti, jota tosiaan kyllästyttää ihmiset joiden mielestä kenelläkään ei saa olla mitään valittamista jos jollain muulla menee vielä huonommin

Vierailija:

Lainaus:

Sun ainoa ongelma on se, että sun lapsi haluaa olla sun kanssasi.

Haluatko kuulla jotain oikeasti epätoivoista? Parhaan ystäväni 1,5-vuotias odottaa elinsiirtojonossa. Äiti tekee töitä ja hoitaa lasta, ja toista lasta ja käyttää aikaansa myös vapaaehtoiseen hyväntekeväisyyteen. Vituttaa tuollaset ihmiset, jotka valittaa " epätoivoisena" jostain noin helvetin pienestä, kuin sinä!! Hätähuuto... voi helevetti sentään.

Totta kai sinun lapsesi haluaa olla sinun kanssasi! Pistä tietokone kiinni ja ole LÄSNÄ sille lapselle, äläkä koko ajan venaa että koska se jättää sut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko teillä sellainen turvavyöllinen syöttötuoli? Laita lapsi sen ääreen väriliidut kädessä piirtämään.

Toinen keino on videot. Eli laita Muumeja tulemaan ja istuta lapsi TV:n ääreen. Ei tietenkään koko päivää katsella eikä välttämättä päivittäinkään, mutta silloin kun tarvitset taukoa oikein hyvä keino.

Vesileikit on myös kivoja, mutta vaativat kyllä läsnäoloasi. Omasta lapsestani kaikkein paras leikki on se, kun mennään piiloon peiton alle. Itse piiloutuu ja sitten äidin/isin pitää etsiä. Siinä sivussa saa jotain tehtyäkin.

Vierailija:

Lainaus:

Hei vaan,

Suositttelen lapsellesi vesivärimaalausta, sormivärimaalausta ( jos äidin hermot kestää sotkua), muovailua myrkyttömillä (mehiläisvaha)muovailuvahoilla, leipomista taikataikinalla tai pullataikinalla, ulkona hiekkaleikkejä, retkiä luontoon, saippuakuplien puhallusta, vesileikkeäjä= pesuvati suihkuhuoneeseen ja siihen leluja...

T: Ammattikasvattaja

Mulla on itsellänikin ollut lapsia, jotka ripustautuu, mutta kyllä mua vituttaa se että täällä huudellaan hätähuutoja kun ei jaksa olla lapsen kanssa. Jos elämä menee raiteiltaan siinä että joutuu oottaan iltaan asti että saa olla yksin niin olis ehkä kannattanut miettii asioita etukäteen.

Se, että mun ystävä hoitaa 24h sydänsairasta lastaan on PIKKUSEN rasittavampaa kun se, että " joutuu" leikkimään lapsen kanssa. Ei ole mikään pakko remuta, voi vaikka koittaa maata ja lukea. Ei kai se ole mikään ongelma jos se lapsi kerran on niin passiivinen.

Tollainen on ihan NORMAALIA käytöstä puoltoistavuotiaalta...

mä en tajua, tää alkoi joskus kuukausi sitten. Olen raskaana ja suunnilleen kuukausi sitten maha alkoi olemaan niin iso että tyttökin sen näki, nyt haluaa vaan maata mun sylissä ja silittää mahaa. ei ole hetkeäkään yksin!!!

Hei vaan,

Suositttelen lapsellesi vesivärimaalausta, sormivärimaalausta ( jos äidin hermot kestää sotkua), muovailua myrkyttömillä (mehiläisvaha)muovailuvahoilla, leipomista taikataikinalla tai pullataikinalla, ulkona hiekkaleikkejä, retkiä luontoon, saippuakuplien puhallusta, vesileikkeäjä= pesuvati suihkuhuoneeseen ja siihen leluja...

T: Ammattikasvattaja

mä en pääse sen kanssa ulos kun olen liikuntakiellossa supistusten takia ja pitää oottaa että mies tulee kotiin seiskalta....tuota pesuvatihommaa vois kokeilla,tosin silloin se pitää visiin riisua tyttö alasti..joo, olen uusavuton...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat