Vierailija

onko kellään kokemusta? lääkäri sanoi, että ei ole sukupuoliteitse tarttuva. mutta itseääni vähän epäilyttää. voisinkohan saada sen mieheltä?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tosiaan yhdyntä voi kyllä aiheuttaa virtsatietulehduksia. itse kärsin niistä aiemmin suht usein, usein vilkkaasti seksiä harjoitetun päivän/parin jälkeen. lääkäri sanoikin, että seksiliikkeet pumppaa niitä bakteereja ylöspäin virtsateissä, mikä sit aiheuttaa tulehduksen. pesut ja pissaaminen ennen ja jälkeen touhujen auttaa.

Se hankaus ajaa bakteereja virtsaputkeen. Itse olen huomannut, että miehen sylki (= suuseksi) on pahasta tässä. Eli jos suuseksiä, niin sitten ei yhdyntää päälle! Ja joka seksikerran jälkeen pissalle! Ja parasta olisi olla kunnolla kiihottunut ja kostunut emättimen eritteistä ennen yhdyntää.

mutta kyllä monilla (esim. minulla joskus aikoinaan) tuli helposti seksin jälkeen tulehdus, kun kyllä sitä pöpöt kiertää käsistä jne tai sitten jonkinlainen ärsytys voi tulehduksen laukaista jos on herkkä niille. Näiden tulehdusten ehkäisyyn olen saanut vinkin, joka minulla toimi eli pisu ja pesu seksin jälkeen aina ja heti. Niin inhalta kuin se kainalosta vessaan häipyminen tuntui, niin painuin vessaa pesemään pimpsani ja pissalle siinä samassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat