Seuraa 

..ja nimenomaan apteekin acon early detectionilla?

Anteeksi vaan kun tänne tungeksin tuolta kuumeilupuolelta,mutta arvelin saavani täältä varmemmin vastauksia :)

Mä testasin sillä tänään negan, kp:n ollessa 28/24-29.Nyt sitten yritän epätoivoisena jo näin tyhmillä kysymyksiillä pitää pienen pientä uskoa yllä.

Mulla ollu tämä kierto ihan outo,siis outoja juttuja ilmaantunu,että olin jo varma että raskaana olen,muuta selitystä oireille en keksi..Tässäpä vähä listaa tuntemuksistani pitkin kiertoo.

Kp 12 ovis-->lämmöt 37,0

kp 16--> menkkakivut

kp 23 hailakanpunaista vuotoa

kp 25 rinnat todella kipeät,nännipihat suuremmat

kp 28 nega testi,rinnat turvoksissa,sormet turvoksissa ja puuduksissa

Ja väsymys ollut koko ajan kovaa.

Tuossa tuntemuksia,joita ei ole koskaan ikinä aiemmin ollut!

Nännit ainoastaan kipeytyy oviksesta ja sekin häipyy ennen menkkoja.

Olen pienirintainen ja sen todellakin huomaa jos niissä jotain muutoksia tapahtuu. Oviksesta eteenpäin lämmöt olleet 37,0-37,4.

Noiden lämpöjen ja rintojen muutosten takia olin jo varma,mutta testi toista mieltä.

Menkkakivut jatkuneet siis tuosta kp 16 asti ja edelleen välillä tuntuu.Mitään pms-oireita ei ole.Tavallaan mulla on viikko ennen menkkoja ilmavaivoja ja jalat kipeät varpaista lonkkiin.Ja se normaali v*****s tietysti,nyt ei niin mitään??!!!!!

Voiko se olla mitenkään oikeesti mahdollista että ko. testi näyttää vielä negaa vaikka raskaana olisinkin,vaikkakin se kuitenkin reagoi jo 10 IUI/ml??!!! Onko kenellääkään kokemusta/tietoa,että voiko nuo herkät testit silti näyttää negaa,vaikka olisikin raskaana?On ihan outoa..

Kiva,jos joku jaksaa vastata :)

Kommentit (6)

coecahill, kun vastasit.

Juu,ovis varma ja tietysti jännäyksestäkin voi myöhästyä,mutta mua kummastuttaa nuo rintojen muutokset ja lämmöt ja muut. Ja tosiaan testin tein aamupäivästä ja join aamun aikana 2 litraa mehua ja muutaman kupin kahvia ja pissa oli ollut rakossa n. tunnin-puolitoista.

Mutta kiitos vastauksesta ja toivon todella että saan sen plussan siltikin...

Väärä nega tulee siksi, ettei sitä hcg-hormonia ole pissanäytteessä tarpeeksi. Se voi johtua siitä, ettei hormonia vielä ole erittynyt paljon eli raskaus on alkuvaiheessa, tai siitä toisesta perinteisestä eli että virtsa ei ollut rakossa tarpeeksi pitkään ennen testiä eikä hormonia kerinnyt siihen kertyä, tai sitten että hormonipitoisuus laimeni runsaan nesteenerityksen vuoksi.

Onko oviksen ajankohta varma? Minä oon käsittänyt että kyllä 16pv oviksen jälkeen jo pitäisi herkällä testillä näkyä, kun hcg-tuotanto kuitenkin kaksinkertaistuu 1,5 vuorokaudessa.

Vaarana voi tietysti olla, että menkat myöhästyvät kun jännäät, mutta toivottavasti ovat myöhässä toisesta syystä. Plussaonnea!

Coe

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä taas en ikinä enää testaa Clearbluella, se on näyttänyt mulle vääriä positiivisia. Ihan selkeitä sinisiä haamuja tuli monta kipaletta ja veritestin tulos puhdas nolla (samana päivänä). Onnea matkaan Önnimönni, toivotaan parasta! Itsekin kuumepuolelta kurkkaamassa...

luotettava ja jos sun ovis oli tosiaan kp 12, niin se näyttäis nyt kyllä oikean tilanteen. Se 14 päivää oviksen jälkeen pitäs kyllä riittää miten päin tahansa ja nythän on mennyt jo 16.

Se hailakanpunainen veri kuulosti mielenkiintoiselta, jos tuli vain vaikka yhtenä päivänä. Mulla oli kiinnittymisvuotoa tässä kolmannessa raskaudessa ekaa kertaa ja luulin jo menkkojen alkavan, mutta ei. En nyt muista minkälaista se pieni vuoto sillon oli.

Kaikki aina puhuu tosta aconista, mutta suosittelen tosiaan sitä clearblueta, on kyllä ääri harvinaista jos se näyttää väärin..

Ensimmäisessä raskaudessa sain sillä plussan vasta kp 33/26 ja aamupissasta. Raskaus meni kesken rv 6+4, liekö johtunut hormonin vähyydestä vai mistä. Tällä kerralla tein ensin lähinnä huvikseen testin kp 25/26, kun kaikki oireet viittasivat raskauteen. Negaa odotin ja se sieltä tulikin. PLussan sain taas samalla testillä kp 29/26.

Eiköhän se hormonitason nouseminen ole aika yksilöllistä, tosin niin että jos taso kovin hitaasti nousee ei välttämättä kaikki ole kohdallaan. (En halua tällä mitenkään pelotella sinua!) Ja toinen asia on virtsan voimakkuus. Olit juonut aika hurjan määrän, pissa varmasti laimeaa, eikä ollut ehtinyt olla kovinkaan pitkään rakossa. Neljä tuntia on muistaakseni suositus, jos labraankin menet antamaan pissanäytettä. Tee ihmeessä uusi testi aamulla tai herää aamuyöstä (niin kuin minä jännitykseltäni...) tekemään testi! Pidetään vielä peukkuja ja toivoa on niin kauan kunnes täti tulee! Tsemppiä =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat