Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (19)

Jos hän siis kuitenkin on valinnut minut kumppanikseen ja ainoakseen. Ja meillä olisi avoin ja rakastava suhde. Jos tähän liittyisi joitain pettämisjuttuja tai " liberaaleja" suhteita, niin jalanjälki persuksille ja ciao!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen läheltä seurannut kun läheiseni sai kyseisen asian selville. Uskon, että ette välttämättä kaikki asiaa hyväksyisi jos omalle kohdalle sattuisi.

Vierailija:

Lainaus:

ei mulla iankaan ihan kivutonta tuo hyväksyminen ole näin 7vuoden yhdessä olon jälkeen, kiva olisi joss olisi kertonut alkuaikoina : (

-ap

Tuo on kyllä jo tavallaan petos, vaikkei pettämistä. Kuitenkin aika oleellinen osa häntä itseään, minkä on pitänyt salassa. Mutta voihan olla, että on pelännyt menettävänsä sinut jos kertoisi.

helposti.

ehkä jossain vaiheessa alkaisin huolestua kuinka mieheni pystyy elämään tasapainossa sen kanssa. riittäisinkö minä pelkästään? riittäisikö hänelle vain fantasiat? pitäisikö hänen päästä - kauniisti sanottuna =) - " toteuttamaan seksuaalisuuttaan" ?

MUTTA, jotenkin se, että mies nyt rupeaa vihjailemaan, että on bi niin suututtaa, koska tilaisuuksia on ollut se kertoa!

Ja toiseksi miten kilpailen hyvin toimeentulevan viikingin kanssa? johon mieheni on ihastunut? EN niin MITENKÄÄN! Täytyy vaan ajtella, että olen tässä koska viikinki ei miesätni sitten loppupeleissä halunnut, mieheni olisi halunnut hänet! : (

ei mulla iankaan ihan kivutonta tuo hyväksyminen ole näin 7vuoden yhdessä olon jälkeen, kiva olisi joss olisi kertonut alkuaikoina : (

-ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat