Seuraa 

Synnytyksestä nyt n. 3kk:tta aikaa ja aloitin tuossa pari viikkoa sitten Cerazette-minipillerit. Viikko sitten alkoi ilm. kuukautiset, vai mahtaako olla noista pillereistä johtuvaa vuotelua? Täysimetän vielä. Miten muilla Cerazeten syöjillä, onko teillä ilmennyt vastaavia vuotoja pillereiden aloituksen jälkeen vai onko tässä nyt vaan uskottava, että menkathan ne jo alkoi imetyksestä huolimatta?

Kommentit (2)

aloitin nuo pillerit kyllä kuukautisten aikana mutta välivuotoja tuli useasti. Muutama päivä vuotamatta ja sitten jälleen viikko vuotoa. jaksoin noita kolme laattaa mutta sitten petti hermo! Toivottavasti sulla kyse vaan menkoista eikä tuosta tiputteluvuodosta.

Mulla kävi niin että 3-4 viikkoa kesti " menkat" , välillä tiputteli enemmän välillä vähemmän, viikko väliä ja taas alkoi vuoto. Sen kolme kuukautta jaksoin kulkea rätti housuissa ja sit meni hermo ja vaihdoin yhdistelmiin!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat