Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen vasta tajunnut kuinka mahtava keksintö onkaan Ikea! Kaikki ylistys Ikealle!

Kommentit (11)

Tää mun intoni kumpuaa ihan niistä hinnoista ja siitä, että ne Ikean (mahdollisesti huonolaatuiset) huonekalut ovat minusta kuitenkin mukavemman näköisiä, kuin monet muut vähän kalliimatkin halpishuonekalut.

Ja onhan siellä ihan esim. puustakin tehtyjä perushyllyjä sun muita. Ne ovat parempi vaihtoehto kuin tämä nykyinen. Nykyään meillä on tavaroita pinoissa vailla säilytystilaa, sillä välin kun olen ihmetellyt, että miten kaikilla muilla on hyllyjä, kun ne " kaikkialla" maksaa useita satoja euroja (kun ei tullut katseltua kuin kalliista ja varmaan kyllä hyvälaatuisista paikoista, joista ostaakseni saisin säästellä vuosikausia).

Pitää köyhälläkin olla ilonsa, vaikka olisikin lapsena tullut hemmotelluksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ikeasta saa vain huonoa laatua; huonekalut lastulevyä, sohvat huono istua, tekstiilit huonolaatuisia jne.....en siis kerta kaikkiaan ymmärrä miten Ikea voikaa olla niin suosittu. Asumme lähellä kahta Ikeaa ja käymme siellä ehkä kerran vuodessa, mukaan on tarttunut servettejä ja piirakkavuoka.

Ja helppoahan se olikin, kun koti oli pullollaan esi-isiltä perittyjä tavaroita, ja jos uutta tahtoi, oli varaa ostaa vaikka kuinka kallista. Koko nuoren aikuisikäni olen murehtinut, että ei ole varaa koskaan ostaa mitään, kun automaattisesti en ole koskaan edes etsinyt taikka katsellut mistään muualta, kuin niistä paikoista, joista vaikka vanhempanikin saattaisivat ostaa. Mutta Ikeastahan meillä oisi varaa ostaa vaikka mitä! Eikä mitään väliä, jos joku muu nostaakin nenuaan - me saataisiin huonekaluja ja muuta kamaa!

Mutta huonekaluja en osta sieltä. Yhden sohvan olen ostanut ja tuossa se vetelee viimeisiään.

Mutta se kaikki pikkusälä ja tekstiilit saa mut hurmokseen!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat