Vierailija

ja onnittelemassa vauvasta. Olin juuri synnyttänyt ja nukuin synnytyssalissa. Näin jotain unta isästäni ja heräsin tunteeseen että joku tönäisee kainalosta. Luulin kätilön tulleen mutta huoneessa ei ollut ketään. Aika hätkähdyttävä tunne. Vai mitähän tuo oli?

Kommentit (8)

Itse koen näitä juttuja useinkin ja näen tulevaan.

Kosketus on turvallinen, lämmin ja hento, ei missään tapauksessa pelottava vaikka niin saattaisi kuvitella etukäteen, vai mitä? Se oli hänen tapansa onnitella. Älä pelkää ottaa vastaan näitä kokemuksia, sillä tulet varmaan törmäämään niihin jatkossakin. Ne ovat positiivisia kokemuksia ja niiden tarkoitus ei tosiaankaan ole pelotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...ja olen odottanut häneltä jonkinlaista viestiä tai vierailua vaikka ajatus on samalla hiukan pelottanutkin.

Tyttäreni oli isäni kuollessa 1,5 vuotias eli ei varmaankaan kovin hyvin muista Mufaansa elävänä, mutta jokin aika sitten tyttö heräsi keskellä yötä huutamaan äitiä.

Kun menin tytön huoneeseen ja otin hänet syliini pimeässä niin tyttö katsoi huoneen ovelle päin ja sanoi:" Kato, äiti- MUFA!"

Itse en nähnyt mitään, mutta tyttö toisteli Mufan nimeä vielä monta kertaa ja katseli ovelle päin- muisti vielä aamullakin tämän öisen tapahtuman.

voiko olla että lapsi näki tervehtimään tulleen isäni?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat