Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (3)

Riippuu mitä tarkoitetaan raskausoireilla. Itselläni ei ollut muita oireita kuin masun kasvaminen ja myöhemmässä vaiheessa tunsin potkuja. Ei muuta.

Vierailija:

Lainaus:

Riippuu mitä tarkoitetaan raskausoireilla. Itselläni ei ollut muita oireita kuin masun kasvaminen ja myöhemmässä vaiheessa tunsin potkuja. Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ollut aian epäsäännölliset kuukautiset, joten kun menkat ei pillereiden lopettamisen jälkeen alkaneet, en osannut yhtään epäillä raskautta koska a) ei oksettanut b) ei väsyttänyt c) ei itkettänyt d) ei kivistänyt tai turvottanut rintoja. Testin tein ihan ex tempore mielenkiinnosta. Vasta joskus lähempänä raskauden puoliväliä oli viikon pätkä, jolloin heikotti eli siis ei jaksanut seisoa pitkiä aikoja pyörryttämättä ja astianpesuaineen haju yökötti. Oksettanut kuitenkaan ei missään vaiheessa. Minun ainoa " raskausoireeni" oli turvotus alavatsalla ja se ei ole mitenkään harvinaista minulle muutenkaan, että päivän mittaan turvottaa.

Sitten puolivälissä raskautta alkoivat harjoitussupistukset ja epämääräiset kipuilut, mutta siis alkuraskaudessa ei ollut mitään. Riinatkaan eivät kasvaneet raskauden aikana ollenkaan. Vain persaus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat