Vierailija

Minä nautin ihan mielettömästi siitä, kun saan katsoa, kun joku nainen nyplää kynsiään, kynsinauhojaan jne. esim. junassa. Tuon katselu tuo oikein kylmät väreet selkään, koska se on niin ihanaa. Syytä tähän en itsekään ymmärrä. Onko ketään muuta samanlaista???

Toinen outous. Tykkään nukkua ylimääräisen paidan kanssa eli " unipaita" kainalossa. " Unipaidan" helmoja nypläämällä rauhoitun, jos en saa unta. Ja olen jo 24 :)

Ois kiva, jos joku muukin voisi kertoa omia outoja tapoja tai mieltymyksiään.

Sivut

Kommentit (43)

Ja tuo jalat tiukasti peiton alla. Suklaa pitää olla ehdottomasti jääkaappikylmää. Lisäksi en saa unta jos en toisella jalkateräll hinkkaa eestaas patjaa... :)

mulla piti olla peitto isonvarpaiden ja seuraavien välissä ennen ku pystyin rauhottuun nukkumaan.

Pentuna äidin piti vetää peitto ihan suoraan ja rypyttömäksi. Joskus joutu tekeen sen useita kertoja ennen ku kelpas. Tämä himppu ennen kouluikää.

Onhan näitä...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Peitto jalkojen välissä ja ainakin toinen jalka " tuulettumassa" , tyynynpyörittely myös -> jotta viileä .

Kaikenlaisten rupie, finnien yms . repiminen , rapsuttelu , nenän / korvien kaivuu (kaikkea edellistä teen lapsille , eläimille , kuka vain uhriksi sopii )

Omien ulosantien ja vähän kaiken muunkin nuuskuttelu .

Bensan ja kloorinhaju IHANAA

Kuolisin varmaan häpeästä jos kaikki tietäisivät tapani

Mä rakastan palaneen, kesivän ihon poisrepimistä

joko itseltä tai joltain toiselta. Mitä isompina liuskoina iho lähtee irti, sitä ihanampaa - etenkin jos ihosuikaletta irti vetäessä kuuluu oikein sellainen suhahtava ääni.. Aaah.

Ja tykkään ihan sikana kun mies kutittaa mun sormia...

Ja kissat tuoksuu ihanalle, aina kun näen kissan laitan sen turkin mun naamaan kiinni:)

Tuli tuosta kynsijutusta mieleen, että minä nautin kun joku nainen (joo-o, enkä ole lebaani) hiplaa tai laittaa hiuksiaan. Sairasta ;) Nautin myös kun joku (mieluiten nainen) lukee lehteä tai kirjaa ja kääntelee sivuja. Se ääni on ihana.

Kotona maalla käydessäni mun on pakko päästä haistelemaan autotallia ja kellaria. Se haju alkaa ihan pyörryttämään, kun se on niin ihana. Samoin pyöräkellarit on mun intohimoni. Siellä alkaa kanssa päästä vippaamaan.

Lisäksi mä ripustan jokaisen vaatteet narulle järjestyksessä. En esim. laita pojan ja miehen vaatteita samalle narulle. Ja sukkien pitää olla pareittain. Mustien sukkien kanssa tuo pyykin ripustus vähän kestää...

Tyynyn pitää olla viileä. Mä käännän tyynyäni varmaan sata kertaa yössä. Ja peiton pitää olla jalkojen välissä.

Käteni mä kuivaan aina pyyhkeen yläreunaan. En tiedä miksi.

raivostun silmittömästi jos joku koskee pipooni! (silloin kun pipo on päässä)

minun mielestä on mukava haistella omia alkkareita ennen kuin laitan ne pyykkikoriin.

tykkään katsella räkäklimppejä kun kaivan niitä nenästä, mutta sen jälkeen pesen kyllä käteni..

ripustaa pyykki niin, että kaikki sukat ovat pareittain narulla (kaverukset yhdessä, hehe!!) - mies laittaa ne sikin sokin ja mä saan siitä vilunväreitä....

huulirasva ja käsivoide on oltava aina mukana, muuten ei tuu mistään mitään...

nukun kahdella tyynyllä... ja jos mies on " vahingossa" napannut toisen tyynyni, mua ÄLLÖTTÄÄ... en tiedä mikä, haluan että tyyny on koskematon ja viileä kun menen nukkumaan ja sitten toinen on kuolannut siihen ja se on lämmin eikä enää edes muhkea... hyiks.

kaivan välillä oikein muhkeita saaliita tops-puikolla nenästä... kun ne ovat niin syvällä että ne pystyy tuntemaan ja niistäessä ei näe miten ihania pitkiä saaliita sieltä tuleekaan.. tiedän, tämä on tosi äklöä, mutta ah, niin ihanaa...

Siin oli kaksi asiaa mitkä tuli ensimmäisenä mieleen... Oon tosi paljon antanut psykoiluista periksi, mutta kyllähän niitä on vielä...

Joo, sit joku mainitsi kanssa tosta että leivänpäälliset oikeinpäin-eli ensin juusto ja sit makkara ja mun mies laittaa ne myös väärinpäin!

Astiakaapin astiat oltava järjestyksessä- inhoon jos joku on siellä(kin) väärässä paikassa ja ai kauhee-miten meinasin unohtaa, siis ASTIAPESUKONE TÄYTETÄÄN TIETTYYN JÄRJESTYKSEEN ja käyn ohimennen aina miehen jäljiltä " korjaamassa" tilanteen. En viitti sille niuhottaa asiasta kun se kuitenkin yrittää auttaa.

Mun on pakko valuttaa ensin vähintään pari tuopillista vettä (huuhtoa lasia) ennenkuin kelpuutan sen juotavaksi, tämän teen myös kylässä ollessani ja se on aika kiusallista sillä monilla vedestäkin laskutetaan kulutuksen mukaan (näkyy meidän vesilaskussa ja yritän skarpata).

Näitä riittää jos oikeen rupeaa ajattelemaan!

Joulu on vietetty, uusi vuosi vaihtunut, on aika viedä JOULUKUUSI ULOS! Riisumme koristeet ja mieheni kantaa kuusen ulos. Mikä ihana näky, miljoonia neulasia pitkin lattioita! Imuri käteen, töpseli seinään ja IMUROIMAAN! Se ritinä, mitä ne neulaset pitää juostessaan imurinputkessa, on maailman ihanin ja aistikkain ääni. Saan melkein orgasmin kun imuroin niitä =)

..peitto pitää olla polvien välissä, ettei polvet " kolise" vastakkain yöllä.

...huulirasva pitää olla aina yöpöydällä yöllä, vaikken sitä silloin tarvikaan..

..leivällä pitää olla ensin makkara, sitten juusto, mieheni laittaa AINA ne väärinpäin!:)

En voi kakkaa enkä pissaa vessanpönttöön jos siellä on sitä ruskeeta juttuu siellä, eli kun vessanpönttöä ei pese niin sinne ilmestyy sitä ruskeeta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat