Vierailija

Olen ihan alkumetreillä... ei milleillä vasta. Siis eilen valittelin täällä, että olen iltapäivisin todella uupunut. Ja olen kokeillut jo kaikenlaista, käynyt lääkärissäkin. Eilen sain ohjeen täältä, ala karppamaan. Epätoivoissani sitten tänään söin ohjeiden mukaan - ja kas ei voi olla totta!!! En usko tähän itsekään. Tietysti ei yksi iltapäivä vielä kesää tee - mutta en todella ollut päänsärkyinen ja väsynyt tänään iltapäivällä. Ihmeellistä. Jatkan kokeilua ilman muuta. Mutta huomasin, että karppaaminen tulee ehkä aika kalliiksi. Jos vertaa, että vosin syödä perunaa, pastaa, riisiä, viljatuotteita vatsani täyteen vrt syön kasviksia ja lihaa.

Saanko muuten juoda maitoa, syödä hedelmiä vapaasti? Ja mitä syön päiväkahvilla pullan tilalla? Sitä oikeastaan tännä ainoastaan kaipailin.

Olen raskaana, joten en voi mitään laihdutus karappausta aloittaa, enkä ole kyllä ylipainoinenkaan...karppaan vaan jos auttaa tähän hurjaan väsymykseen.

Kommentit (3)

Perunan voi korvata esim. lantulla, kaalilla ja kukkakaalilla ja monella muulla vihanneksella, lanttu on melko edullista. Samoin munaruuat on melko edullisia. Hyviä ohjeita löydät tuolta karppien keskustelupalstalta. Karpata voi kohtuuhintaankin, ajan mittaan myös syömäsi ruoka-annokset pienenevät. Lisää reseptejä löyty esim. Antti Heikkilän kirjoista tai karppien " perusteoksesta" Salmenkaita&Tavi " Laihdu ilman nälkää..." Muista syödä monipuolisesti ja hyviä rasvoja joka aterialla. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan karppiruokavalion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat