Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkoitus olisi palkata lastenlippa kesäksi, pariksi kuukaudeksi. Mikä olisi sopiva liksa 6 tunnin työpäivästä 19v likalle, aikaisempaa hoitokukemusta tai koulutusta ei ole?

Kommentit (9)

Työstä maksetaan aina palkka ja sen oltava asiallinen.

Tässä ehdoitus:

- jos lapset esim. 6 ja 8 eli periaatteessa pärjäisivät kaksinkin ja eivät tarvi sillä tavoin hoitoa: 25 Euroa päivä. Tuntipalkaksi jää alle 5 ¿/h.

- jos taas molemmat alle kouluikäisiä ja esim. 2,5 ja 5: 6-7 ¿/h, joka on ihan minipalkka mistä tahansa työstä nykyään.

Ja tyttö tulee meille joka arkiaamu siis klo:7:00 (minä lähden töihin klo:7:30) ja hänen päivänsä päättyy viimeistään klo:17:00, kun minä tai mieheni tulee kotiin. Ja tätä 5päivää viikossa. Viikonloput vapaita (+meidän loma-ajat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minkä ikäiset lapset? Paljon teillä olisi varaa maksaa? Asuuko lapsenvahti yksin vai vanhempien kanssa (hänenkin pitää tulla toimeen palkalla, jos asuu yksin)?

Tuota, tuota. Pääsenkö teille lapsenvahdiksi?

Tienaan projektipäällikkönä 24 Euroa tunnilta ja työ todella vaikeaa ja stressaavaa... Mielihyvin tulisin leikittämään ja syöttämään palleroitanne!

Kyllä mun mielestä sillä väliä on. Jos kuukaudessa sulla on 20 päivää töitä (arkipäivät) ja palkka 25e/päivä. Niin se on 500e/kk.

Siitä 500e, kun vähentää verot pois. Ja jos vuokrasi (ainakin pk-seudulla vaikea löytää alle 400e/kk yksiötä) pitää itse maksaa, ostaa ruokaa, mahdollisesti matkakortti, vaatteita, jotain pieniämenoja, niin sitähän menee ihan miinukselle.

Meillä 25e/tunti + matkakulut (bussiliput/taksiraha).

Me maksetaan 8euroa tunti, joka on mielestämme minimi!!!

(Tyttö 18v. ei koulutusta - tämän kevään ylioppilas, pitää siis välivuoden kun miettii mitä haluaa alkaa opiskelemaan, joten tulee maille kesäkuussa reiluksi vuodeksi. Asuu kotonaan, eli vanhempiensa kanssa, eli asumiskustannuksia ei hänellä ole. Mutta laskimme, että tuo 8e on aivan minipalkka.

Meillä lapset 3v ja 5v, kotitöitä ei kuulu tehdä, vain valmistaa lapsille ruoan ja tarjoilee sen - minä siis hoidan ruokaostokset valmiiksi.)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat