Vierailija

Eikös eka viikko ole se kun menkat alkaa? ja siiitä kestää 40 viikkoa kun baby putkahtaa ulos? Musta tuntuu että otan section ettei pimppi veny. Mites muilla?

Kommentit (12)

En missään tapauksessa OTTAISI jos vaikka saisinkin sektiota, ellei ole pakko!!!!!!!!

Kyllä on aika lapsi tämä ap, jos meinaa sektiota yrittää, jottei pimppi löystyisi.

Kaksi synnyttäneenä kyllä on pimppini vielä ihan hyvin kelvannut. Olet täysin naurettava - toivon, että saat sektion ja sen myötä haavatulehduksen ja kaikkea mahdollista muuta, mikä sektioon epäonnistuessaan voi liittyä. Revi siitä!

Älä vain muuta tänne Suomeen, sillä täällä ei vain voi ottaa sektiota. Meillä kun synnytetään vielä kunnallisesti, jolloin sektiosta ei päätä äiti itse. Sorry.

Mut hei, hyvä et asut maassa jossa saa synnyttää yksityisillä ja rahalla saa valita. Kannattaa myös ostaa samalla terve lapsi, sekä toimivat tissit jotta tulee maitoa. :)

t:löysäpimppi ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kakkoselle on ihan pakko kommentoida, että tarkistahan tietosi ennen kuin alat muille nauraa. Viikoilla 1 ja 2 ei todellakaan vielä olla raskaana, sillä raskaus (yht. 40 vkoa) lasketaan alkavaksi edellisten kuukautisten alkamispäivästä, hedelmöittyminen puolestaan tapahtuu yleensä vasta noin kaksi viikkoa tämän jälkeen...

buahhahhaa haa vaan kakkoselle ja sitä myötä myös muille tosissaan ottajille...

Minulla on 2 lasta ja en TOD ikinä synnyttäisi beibiä pimpuran kautta. Mieskin on kehunut päätöstäni oikeaksi!

Minä vain vähän surkuttelin neuvolan tätille kuinka minua niiin kovi pelottaa synnytys ja niinhän sainkin sekction.

Otin muuten synnärille mukaan jo ihan omat tutit, pullot ja korvikkeet ettei tartte rintojakaan rupsauttaa noiden beibien takia.

Nostakaas KAIKKI kädet ylös, jotka sai sektion neuvolassa itkemällä!!!

On tuo neuvolatätien vastuu kasvanut, kun saavat päättää sektiosta. ;D

Minä kävin KOKO raskauden ajan pelkopolilla, mutta silti mut " pistettiin" synnyttämää, eli alateitse lapseni sain, vaikka polilla kuinka itkin ja pelkäsin IHAN oikeasti, enkä vain feikannut, kuten sinä.

t:myös TOSI löysäpimppi

p.s: se pimppi palautui kuule ihan ehtaan kuntoon 2viikossa synnytyksestä. edes itse ei suomannut eroa ennen ja jälkeen synnytyksen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat