Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

onko ideoita? Ei viitsis aina sitä suklaata tai kukkia....olisko mitään hyviä ideoita?

Sivut

Kommentit (44)

Toiseen ketjuun jo vastasinkin tästä aiheesta. Kaikki raittiit eivät tarjoa vierailleen viiniä, enkä minä ole ainoa. Kukaan tuttavapiirissäni (suurin osa absolutisteja) ei tarjoile muille alkoholia, joten ihan yksin en ole näin " aivoton" ja omituinen. Syynä on ajattelutapa, jonka mukaan alkoholia ei tarvitsisi kenenkään käyttää ja se, että se aiheuttaa niin paljon pahaa. En halua antaa kenellekään muullekaan juomaa, joka on mielestäni kaikkea muuta kuin hienoa tai hyvää. Voi olla vaikea ymmärtää tätä, mutta näin me jotkut todellakin ajattelemme. Kritisoida voi, mutta ainakaan minuun sillä ei ole vaikutusta :)

Siis ei kannata tuhlata rahaa viiniin, jos ei tiedä varmasti, mitä sille tapahtuu ja mitä siitä ajatellaan...

Miten uskallat jättää lapsesi hoitoon sellaisille hoitajille? Oma työsikö,jota et tee välinpitämättömästi,sinut pakottaa jättämään lapsesi niiiiiiiiiiiiiiiiiin huonoon hoitoon? Kannattaisi kuule harkita jospa hoitaisit itse lapsesi kotonasi.

T: lastenhoitaja joka ei tee työtään melko välinpitämättömästi vaan aidolla kiinnostuksella näihin kullannuppuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ei aina suklaata!

Onpa tosi hirveetä saada AINA suklaata, siis aina keväisin ja jouluisin. Kyllä siinä pääsee jo kyllästymään.

Vierailija:

Lainaus:

Raitis ihminen ei tee mitään viineillä. Menee viemäriin.

Ei kai nyt kukaan niin hölmö ole, että viemäriin kaataisi? Eikö raittiit ihmiset tarjoa vieraillekaan viiniä, kun ei itselle maistu?

Mä kyllä ottaisin ilolla viiniä vastaan, jos joku olisi ajatellut, että ilahdun siitä. Tarjoaisin sen hyville ystävilleni ja olisin erittäin otettu.

t. absolutisti, joka ei varmasti kaada mitään juotavaksi kelpaavaa viemäriin

eskariopelle ja muille opettajille jotain isompaa ja hoitajille (ne vaihtuukin niin usein...) sitten vähän pienempää. Onhan nyt opettajat enemmän vastuussa ryhmästä...

terv. Se äiti, jonka pk. ssa ostetaan kimppalahjoja.

Tuota,minäkään en veisi alkoholia. Mistä tiedän käyttääkö ja haluan viedä sellaisen lahjan joka on tarkoitettu hoitajalle eikä niin että hoitaja hymyssä suin kiittää ja antaa pullon seuraavana jouluna jollekkin tuttavalleen lahjaksi kun ei itse juo.

Osta joku pieni kiva juttu ja tee ite kortti lapsen kanssa niin ei tule kalliiksi. Kyllä hoitajat sen ymmärtävät. Ja lahjan merkitys on se muistaminen, ei se että lahjan pitäs olla joku huippuarvokas..

miksi pitäisi kantaa lahjoja töitään (melko välinpitämättömästi ) tekeville ihmisille. en mäkään saa asiakkailtani mitään lahjoja. Järki käteen tässä mielistelymeiningissä:

Vierailija:

Lainaus:

vaan sen pitää olla henkilökohtanen juttu hoitajalle, koska se on kiitos hoitajalle hyvästä hoidosta, ei niille muille lapsille.

joku kaunis, esim. punottu tai sitten keraaminen kulho, jossa on herkkuja, siis erilaisia pikkuleipiä tjtn?

Ihana kahvipöydässä, tulle kaikille ja varmaan käytetään toistekin.

Siinä tapauksessa kannattaa muistaa (jos jotain haluaa antaa) yhteisellä lahjalla. Esim. kaffepaussille jotain syötävää? Voi leipoa jonku piirakan tai kakun ja on tosi hyvä tossa tapauksessa. Itse oon lastenhoitajana paikassa jossa on 5 hoitajaa enkä odota saavani mitään,mutta ihan kiva jos joku muistaa jollain pienellä. Toi kesäkukka tuntui mun mielestä kans ihan kivalta idealta,eikä tosiaan rasita kukkaroakaan kauheesti. Taidan ottaa vinkistä mallia ja viedä kukan oman lapseni hoitajalle.

tarvitse olla, ajatus on oikeasti tärkein. Pieni osoitus työn arvostuksesta. Lisäksi voit vaikka antaa suklaarasian henkilökunnan kahvipöytään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat