Vierailija

Mä en vielä millään jaksais viettää mitään monen päivän kestäviä megasynttäreitä joille kutsutaan kaikki sukulaiset, kaverit ja kavereitten lapset. Olisiko ihan omituista viettää ne vaan isovanhempien ja kummien kesken? Eräs ystäväni järjesti 2v. pojalleen synttärit joita juhlittiin ainakin kolmena eri päivänä. Olenko epäsosiaalinen jos jätän kutsumatta sukulaistädit ja kavereitten lapset ym ja ollaan vaan perheen kesken? Kerkeäähän sitä sitten myöhemminki kun lapsi on vanhempi..Miten teillä muilla?

Kommentit (4)

Meillä synttäreillä ollut isovanhemmat ja kummit, sekä mun sisaruksia perheineen (jos heille on sattunut sopimaan). Yhtenä päivänä on juhlittu, jos joku ei ole päässyt niin ei ole päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kutsuttu isovanhemmat ja kummit. Tai itse asiassa näitä on juhlittu siten kahtena päivänä, että toiset isovanhemmat ovat tulleet varsinaisena päivänä ja sitten viikonloppuna olemme matkanneet minun kotiini ja siellä on ollut toiset isovanhemmat ja kummit. Sopisivat kyllä samankin katon alle, mutta kun miehen vanhemmat asuvat samassa kaupungissa ja omat vanhempani kaukana ja ihmiset töissä, niin tämä jakaminen on ollut hyvä juttu. Kavereita ei juurikaan ole, kun lapsi ei ole vielä hoidossa eikä puistossa leikitä vielä yhdessä, vaikka rinnakkain oltaisiinkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat