Vierailija

Tämä ei ole provo, elämässäni paremmin onnistunut kuin muut. Olen esimerkiksi helvetin kaunis miesten mielestä, mutta sen lisäksi olen myös fiksu. Olen esim FM, mikä tarkoittaa filosofian maisteria. Tämän lisäksi olen yh. lis ja pidän lnk. mkr erittäin paljon. Mutta se ei haittaa pätkääkään , koska minun ei jostain kummaan syystä tarvitse trimmata tai hypellä mammajumpassa saadakseni itseäni timmiin kuntoon, minulla on c-koon rinnat ja erittäin hoikka vyötärö siitä useimmat miehet tykkäävät. Olen kyltymätön seksin suhteen ja useimpien mielestä täydellinen rakastaja, saan orgasmin useimmiten. ja lapset...no niitähän en kyllä haluaisi nurkkiini kiljumaan vaan jätän sellaiset teille pullantuoksuisille äiti-ihmisille.

Kommentit (11)

Eikö sun kaverit kuuntele sua? En epäile yhtään... Harvemmin noin " TÄYDELLINEN" näkee ympärillään... hmmm... yhtään mitään/ketään. Ei provo??? nooh, sait/saat varmasti aikaseks sen mitä hait, kohta vinon pinon arvostelijoita! IHANAA KEVÄTTÄ SULLE, NAUTIN AINAKIN ITSE SIITÄ NÄIN VÄHEMMÄN TÄYDELLISENÄ =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat