Vierailija

Hmm en tiedä onko kateutta vai mitä? Olen ollut hänelle ystävällinen ja koittanut pitää yhteyttä, mutta en liikaa. Tyyppi ei vastaa puhelimeen, ei soita takaisin... Suoraan sanottuna varmaan inhoaa mua koska olen kaunis ja fiksu, opiskelen huippupaikassa ja meillä on hieno koti....niin ja matkivat ukkonsa kanssa!

terveisiä, osui ja uppos!

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sun vainoharha diagnosoitu?

Mulla on hieno koti, olen jo valmistunut huippupaikasta ja tuun loistavasti toimeen mieheni kavereiden naisystävien kanssa. Varmaan osin siksi että en kuvittele olevani heitä jotenkin ylemmällä tasolla vain koska miehelläni on jumalattoman korkea palkka.

Ap on näköjään sitä mieltä, että hän on niin ihana ihminen ...nätti ja fiksu (takuulla tuoksuukin hyvältä), että jos joku ei hänestä pidä niin syynä on tietty kateus. Ei missään tapauksessa se, että kaikki ei vaan tykkää kaikista koska ap on tämän totuuden yläpuolella.

Vierailija:

Lainaus:

Ap on näköjään sitä mieltä, että hän on niin ihana ihminen ...nätti ja fiksu (takuulla tuoksuukin hyvältä), että jos joku ei hänestä pidä niin syynä on tietty kateus. Ei missään tapauksessa se, että kaikki ei vaan tykkää kaikista koska ap on tämän totuuden yläpuolella.

Kyllä ihmisen asenteesta ja luonteesta kertoo jo aika paljon se, ettei mieti että mikä on mennyt pieleen vaan olettaa kateelliseksi. Huoh.

Ihme pintakiitäjiä tää maailma täynnä. Sanokaa asiat suoraan niin ei tarvitse koskaan miettiä että mitä joku kaveri, sen kaverin tai kummin kaima ajattelee. Vittuilu pitää kateelliset loitolla.

Jokin luonteessasi ärsyttää häntä, tai sitten hän pitää seuraasi vain laimeana? Itse en pidä ihmisistä, jotka a) puhuvat päälleni tai b) joiden seurassa tunnen, että en voi olla oma itseni. B-syyhyn ei tarvitse edes löytyä mitään huonoa puolta sinusta, ainoa vain että kemiat eivät kohtaa. Älä yritä miellyttää liikaa, ja vähennä yhteydenottoja hieman. Jos tämä tyttis käyttäytyy sinua kohtaan asiallisen ystävällisesti yhteisissä riennoissa, ole siitäkin tyytyväinen. Olisi voinut olla huonompikin tuuri nääs..

Vierailija:

Lainaus:

Onko sun vainoharha diagnosoitu?

Mulla on hieno koti, olen jo valmistunut huippupaikasta ja tuun loistavasti toimeen mieheni kavereiden naisystävien kanssa. Varmaan osin siksi että en kuvittele olevani heitä jotenkin ylemmällä tasolla vain koska miehelläni on jumalattoman korkea palkka.

Kyllä minäkin tulen loistavasti toimeen 99% ihmisten kanssa... Olen vain sisimmässäni miettinyt miksi tämä nainen on ilkeä ja ylimielinen minua kohtaan. Syyksi ajattelin mahdollisen kateuden... Niin ja miehelläni ei ole jumalattoman korka palkka. Miten se tähän liittyy?

ap

köyhä, yh, työtön jne että olis ok! anteeksi vaan, mut olen todella hyvässä koulussa, meillä on ihana asunto ja olen todella ollut ystävällinen tälle tytölle..epäilen vahvasti kateutta hänen puoleltaan...

samoin sinusta paistaa kateus kilometrin päähän..nainen kun on naiselle susi! ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat