Vierailija

Olen siis ollut viime vuodet opiskeleva yh ja ne vähät keikkahommat, mitä olen opintojen ohessa tehnyt, olen tehnyt tietysti minimiveroprossalla...Nyt olen hakenut paikkaa, jossa palkkaus tuon mainitsemani. Paljonkohan siitä jää kuussa käteen, ja mikäköhän veroprossa on n. 2000 e tienaavalle yksilapsiselle yh:lle (eiks siinä verotuksessa saa jotain lapsivähennystä, vai onko se jo ihan vanhentunut juttu?)

Kommentit (4)

sen takia kun lapsilisät nousi niin paljon he he niin aikoinaan lapsivähennykset poistui

veikkAAN ET KÄTEEN JÄÄ NOIN 1400e kk kun kaikki eläke työttömyys vero ja järjestömaksut vähennetty

et sillee jos sitäkään jää

on ollut n. 1200-1300 euroa kuussa, joten tuo 1400 euron netto on minulle ihan ok! Lisäksi saan 200 euroa elareita ja 146 euroa lapsilisää, joten rahaa on käytettävissä sitten monta sataa enemmän kuin tähän asti. Lapsi on itse jo koululainen, joten päivähoitomaksuja ei ole. Asumme vuokralla vanhempieni omistamassa asunnossa, joten asuntolainaa ei ole, enkä tässä elämäntilanteessa otakaan.

1400-1500 euron netto on minulle ihan luksusta nykyiseen verrattuna! Kyseessä peruspalkka, jonka päälle voi tienata lisääkin, ja joka muutenkin todennäköisesti nousee tulevaisuudessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat