Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olisko vinkkejä, kuinka voisi pudottaa painoa...raskaus on ihan alussa. Kiloja on runsaasti ennestäänkin ja pelkään, mitä raskaus tuo tullessaan.

Kommentit (2)

Toki kannattaa syödä terveellisesti ja varmistaa että saa kaikki tarvittavat vitamiinit esim. tuoreista kasviksista ja hedelmistä. Liikuntaa voi lisätä kohtuudella, joten näillä eväillä painokin voi sitten pysyä samana tai hiukan laskea.

Itse odotin kaksosia ja olin raskauden jälkeen 10 kg hoikempi kuin aloittaessa. Raskausaikana energiaa tuntui kuluvan muutoinkin enemmän ja kun söi terveellisesti niin paino putosi ilman laihduttamistakin. Tosin se on jo tullut takaisin ja pitäisi taas saada pois...

silloin on ajateltava vauvan parasta, ei omia kiloja.

vauva tarvitsee kasvaakseen ja kehittyäkseen monipuolista ravintoa.

olet vaan tarkka ettei raskauden aikana tule sellasta ylimäärästä joka tulee herkuttelusta.

ymmärrän toki mistä puhut, sain itse juuri 20kg pois ennen raskautta ja alkuun harmitti kun tiesi että laihdutus loppui siihen ja tod.näk. osa ainakin tulisi takaisin, vaikka töitä olin tehny tosi kovasti.

MUTTA pian asiat kuitenkin menivät oikeaan jörjestykseen. enkä vaan herkutellu ylimääräisiä ja painoa tuli vaan 10kg raskauden aikana ja se jäi lähes kaikki synnärille, paitsi että 4,175kg tuli mukana kotiin. nyt vuotta myöhemmin olen suurinpiirtein samassa painossa kun ennen raskautta, ennenkin olisin ollu mut en vaan saanu aikaiseksi. ja NYT voin laihdutta ne jäljellä olevat 10kg pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat