Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos olet kotona ennen miehen tuloa (pääset vaikka aiemmin töistä tai olet muuten kotona), vaihdatko yllesi vähän paremmat vaatteet ja korjailetko meikkiä ym ennen miehen tuloa?

Minä kyllä. Aina. Ja tuoksun hyvälle. Ja pesen hampaat.

Sivut

Kommentit (68)

Käyn aamuisin suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet töihin lähtiessäni. Työpäivän aikana en niin kovasti likaannu että pitäisi alkaa puunata, hametta laittaa ja hajuvettä suihkutella (?), jos satun olemaan kotona ennen kuin mies. Pikemminkin heitän kaikki vaatteet veks, mua ahdistaa " viralliset vaatteet" kotosalla. :)

Ja oikein hyvin ja ihanasti tämä parisuhde toimii ihan normaalia hygieniaa noudattaen.

Kyllä minä kuolaan unissani. Ei se miestä haittaa. Enkä minä laittaudu siksi etten muuten kelpaisi. Kelpaan kyllä! Mutta haluan edelleen (kuten alkuaikoinakin) olla miehen silmissä mahdollisimman makoisa :). Hänkin pitää itsensä puhtaana ja hyvännäköisenä, koska tykkää olla silmänruokana minulle :). Haluamme siis molemmat ilahduttaa toisiamme :) .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen pph ammatiltani joten minulla on usein hoitolapset vielä kun mies tulee kotiin ja ei tulisi mieleenkään mennä meikkaamaan/laittautumaan miestäni varten kun itse olen hoitolasten kanssa ulkona... tuulessa ja tuiskussa. Työtäni ja myös itseäni varten pidän luonnollisesti itseni puhtaana ja siistinä mutta luulen ettei monetkaan lasten vanhemmat välttämättä tykkäis siitä että hoitotäti on ittensä niin fiiniksi laittanut ettei voi edes hiekkaisiin saatika sitten kuraisiin lapsiin koskea puhumattakaan nyt vuotavan nenän niistämisestä. eikä meidän suhde (olemme naimisissa) ole missään nimessä ainakaan kärsinyt siitä etten meikkaa tai laita ykkösiä päälle. osaamme etsiä ne ihanuudet ja toistemme miellyttämiset monella muullakin tapaa...ei noin pinnallisilla asioilla.=)

Itse laitan valmiiksi liukastetta ja teeskentelen odottaneeni ukkoa koko päivän kotiin. Hivelee kummasti könsikkään itsetuntoa. Suosittelen kaikille!

En puhunutkaan juhlakuntoon laittautumisesta ja ykkösten ylle pukemisesta vaan siitä, että siistiytyy vähän miestä ajatellen, vaihtaa vaikka ne verkkarit farkkuihin tai hameeseen, kampaa tukan ja pesee hampaat, suihkauttaa vähän hajuvettäkin. Ei kai se ole juhliin laittautumista? Minusta se ei ole edes pinnallista vaan yleistä kohteliaisuutta.

ap

Vierailija:

Lainaus:

mutta luulen ettei monetkaan lasten vanhemmat välttämättä tykkäis siitä että hoitotäti on ittensä niin fiiniksi laittanut ettei voi edes hiekkaisiin saatika sitten kuraisiin lapsiin koskea puhumattakaan nyt vuotavan nenän niistämisestä. )

lähtee ihan näistä arkipäivän asioista kuten toisen ilahduttamisesta pikku asioilla tavallisena päivänä- vaikka sitten sillä että laittautuu nätiksi.

Olen yleensäkin ilman meikkiä, koska mulla on hyvä iho ja selkeät piirteet. Meikkaan vaan, jos on jotkut juhlat tai lähdetään baariin tms..on muuten tosi kaunis olo sitten kun lähtee ulos kun ei yleensä meikkaa! Osaan meikata hyvin, koska olen teatterissa joutunut sitä paljon tekemään..

Mun mielestä kotona ihan peruspuhtaus riittää..

Usein on hikikin joten käyn suihkussa- ja pesen hampaat niin maistun hyvälle.

Mutta enemmän tarkoitin että jos on kotona issekseen ja sitten mies tulee kotiin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Miltä te kaunistautujat ylipäätään näytätte tullessanne töistä??

Ilmeisesti verkkarit jalassa, tukka harjaamatta ja rasvaisena sekä muutenkin variksenpelättimeltä?

En tällää kotona miestä varten, töistä tullessa on jo siistit vaatteet ja hiukset siististi kiinni.

Kyllä aika menee ihan siinä, että laittaa perheelle ruokaa tulemaan tai hakee lasta hoidosta tai leikkii lapsen kanssa. Ei paljon kyllä omaa ulkonäköään tai parisuhteen hoitoa ehdi tavallisena arkipäivänä hoitaa.

Iso juttu on jo se, jos toinen on ehtinyt lapsen hakemisen lisäksi laittaa jonkin pakollisen kotityön alulle. Ei tarvitse itse aloittaa kaikkea nollasta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat