Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen päivähoitoryhmään on tullut uusi, tosi nätti hoitaja ja nyt mieheni

Vierailija

vie lasta aivan innoissaan hoitoon ja hakee hoidosta. Ennen oli työn ja tuskan takana. Myönsi, että onhan sitä hoitajaa kiva katsella.... EI hyvä.

Kommentit (15)

Vierailija

Miehesi on siis viriili ja herkkä.

Mistä kummasta olet saanut päähäsi että miehesi käsitys siitä mikä on kaunista ja miellyttävää on muuttunut kun on sinut tavannut? Jos vastaasi kävelee oikein komea mies niin eikö hän ole mielestäsi komea siksi vain että olet varattu?

Itse en ole koskaan pistänyt pahakseni jos mieheni katselee muita naisia. Usein arvostelemme ja vertailemme heitä yhdessä. Sama pätee miehiin. Mitä pahaa siinä on jos miehesi tunnustaa jonkin toisen naisen kauniiksi?

Maailma on täynnä miestäni komeampia miehiä. Mieheni on silti se kaikkein tärkein ja rakkain minulle ja hän tietää sen.

Vierailija

Lainaus:

Innostus jää yksipuoliseksi, koska kuka hullu lastenhoitaja nyt alkaisi rikkoa hoitolapsensa perhettä! Kyllä päiväkodissa on nähty riittävästi rikkinäisiä perheitä ja lasten tuskaa. Pitäis olla aika outo tyyppi, jos alkais hommailla jotain. Ammattietiikan vastaista, jopa mielestäni olisi.

Vierailija

Päiväkotityössä vaaditaan hyvin paljon erilaisia taitoja. Luulen, että aika moni akateeminen olisi aika pulassa parinkymmenen lapsen kanssa tai adhd lapsen kanssa "taistellessaan".

t: lastentarhanopettaja

p.s. yksi naimisissa oleva mies on rakastunut minuun (ei hoitolapseni isä) ja hänellä akateeminen vaimo, joka on kuulema kylmä, epänaisellinen ja dominoiva...

Vierailija

että olisit vaan iloinen kun mies hakee lasta auliisti. ;) Ei se sitä hoitotätiä siellä leikkipihalla rupea iskemään... ja pelkkä katseluhan ei tee pahaa.

Vierailija

Ole vaan tyytyväinen.

Akateemisuuden vetovoimaan en ysinä luottaisi. Lähinnä edellyttää kunnon istumalihaksia. Näin ajattelee itsekin akateeminen.

Vierailija

itsekin timmi, joten samassa sarjassa painitaan.) Sitä paitsi hoitaja on pelkkä lähis ja minä akateeminen. Loppupeleissä mies tuskin kuitenkaan kiinnostuisi lähäristä.

Itsetunto kunnossa, joten en vedä hernettä nenään, vaikka pientä flirttiä miehellä hoitajan kanssa olisikin.

Vierailija

vaan iskee, ihan siinä pihalla. :( ehdotuksiakin tulee välillä, joskus jopa törkeitä. ja katsellakin voi silleen, ettei se tunnu kivalta, varsinkin kun niitä samoja limanuljaskoja joutuu tapaamaan joka päivä...

Lainaus:

Ei se sitä hoitotätiä siellä leikkipihalla rupea iskemään... ja pelkkä katseluhan ei tee pahaa.

Vierailija

katella niitä hyvännäköisiä isejä, jotka lapsiaan hakee ja ehkä vähän flirtatakin niiden kanssa. piristää päivää mukavasti. :)

t: nätti lastenhoitaja

Vierailija

Innostus jää yksipuoliseksi, koska kuka hullu lastenhoitaja nyt alkaisi rikkoa hoitolapsensa perhettä! Kyllä päiväkodissa on nähty riittävästi rikkinäisiä perheitä ja lasten tuskaa. Pitäis olla aika outo tyyppi, jos alkais hommailla jotain. Ammattietiikan vastaista, jopa mielestäni olisi.

Uusimmat

Suosituimmat