Vierailija

Nyt sitä onkin ihana esitellä kun ei oo takkiakaan tarvinnu ulkona ;)

Terkuin rv 32

Kommentit (22)

Kyllä tuijotusta tulee, se ei ole epämiellyttävää mutten mä siitä mitään orkkujakaan saa =) Ehkä ne katsoo siksi kun olen aika nuori, tai jos ne itsekin odottaa tai haluaisi lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikeaa ja vei monta vuotta.

Mä myös katselen toisten vauvamahoja haikeana ja vähän kateellisena. Olen tosi onnellinen niiden raskaana olevien puolesta kun saavat pienen ihmisen!

että ajatuksena on " Aargh! Kuinka isoksi ihminen voi venyä! Toihan räjähtää!" ja kun kuulevat, että raskautta olisi vielä kolme kuukautta jäljellä, niin johan kauhistuttaa...

monet ihmiset silmäilevät mahaa, eikä sitä voi olla huomaamatta. " Tuijottaminen" lienee tässä vain humoristinen yli-ilmaisu. Älkää olko tosikoita!

3

viela edessa. mahdollisesti vaikea synnytys ja vaikea vauva aika. en todellakaan toivo kellekaan pahaa ja vaikeaa, mutta oma suhtautuminen mahoihin on hurjasti muuttunut.

Munkin ekassa raskaudessa kaikki katsoi ihaillen mun ihanaa masua, nyt toista odottaessani kukaan ei huomaa koko mahaa, vaikka on ihan yhtä suuri. Mistäköhän nuo vastaantulijat tietää eron? =)

Vierailija:

Lainaus:

Olen hoikka, maha juuri sopivan kokoinen ja täydellisen pyöreä pallo :) Olen aivan rakastunut mahaani ja eritoten sen sisältöön :)))

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat