Vierailija

Ei meikkaa eikä mieti vaatteiden sopivuutta itselleen saati vaatteiden yhteensopivuutta

Leikkaa hiuksensa itse

Käyttää sukkia sandaalien kanssa

Talvella aina vaelluskengät jalassa vaikkei edes vaella

Miten voisin päästä vihastani yli?

Kommentit (19)

mut nyt jos mä rupeen tästä petraamaan niin mistä olis paras aloittaa? vaelluskenkiä en vielä paiskaa roskiin kun on kesä tulossa ja sikäli hyvää aikaa pohtia parempia kenkiä ensi talveksi..

hmm.. onko pakko meikata jos värjään ripset sekä kulmat? mä en jaksa joka päivä laittaa..

Minä en suostu vihaamaan, ellei siitä ole jotain hyötyä minulle itselleni. Harvoin vihasta on hyötyä, esim. ihran vihaamisesta laihdutuksen aikana kylläkin.

Toiseen ihmiseen kohdistuva viha vahingoittaa vain minua itseäni. Melkein luulisi, että ap on kateellinen kuvailemiensa ihmisten itsenäisyydelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ketään en osaa vihata vaatteiden tai ulkonäön takia, se on vain pintaa. Ihminen on sen pintakuoren alla, masentavaa että joku oikeasti ei näen pintaa syvemmälle. Se kertoo Sinusta jotain?

Vierailija:

Lainaus:

Toiseen ihmiseen kohdistuva viha vahingoittaa vain minua itseäni.

Ihan oman itsensä takia neuvon ap:tä menemään sinne psykologille tai alkajaisiksi etsimään vaikka kirjastosta kirjoja, jotka koskevat positiivista ajattelua ja henkistä kasvua. Se viha kääntyy ap:tä itseä vastaan tavalla tai toisella. Vähintäänkin niin, että ap tuhlaa elämäänsä vellomalla negatiivisissa tunteissa, kun elämä olisi niin paljon antoisampaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Surullista, että joku ajattelee noin. Miten sinua voi siis oikein häiritä jonkun toisen ihmisen pukeutuminen, tyyli, ulkoinen olemus... En haluaisi tuntea noin pinnallista ihmistä.

T. Nainen, joka meikkaa, pukeutuu nätisti ja tykkää huolehtia ulkonäöstään, mutta ei ikinä tuijota/kyttää, että tekevätkö toiset niin.

Itsetunto on muutenkin sen verran kohdillaan, ettei tarvitse vaivata päätään muiden ulkonäöllä, saati sitten lietsoutua vihaan asian tiimoilta.

Ei siis niinku mitään tajua!

Eiku ihan tosi, etkö vihais ennemmin sellasia ihmisiä jotka riistävät toisen ihmisen hengen? tai niitä jotka ryöstelevät mummoja ja pappoja automaatin kulmilla? Tai niitä kusipäitä jotka kajoavat toiseen ihmiseen seksuaalisesti kysymättä lupaa, eli väkisin..

Mua ahdistaa 3kymppiset naiset jotka ei meikkaa, tukan pitää olla pitkä kun mies sanoo, mutta se pidetään aina ponnarilla. ehkä farkut ja lenkkarit ja miehen t-paidan retku. valitetaan aina lapsista ja lainasta. talvella laskettelutakki jossa keskinyörit helvetin tiukalle kiristetty, vaelluskengät. en ikinä halua olla kolkyt-vuotias jos ne kaikki on oikeasti tuollasia. minä en ole tavannut muunlaisia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat