Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

se on mun tapani rentoutua. tosin,jos lasken viikottaisen alkoholiannoksen,kuulun suurkuluttajiin ja tyyliin lapset pois tuolta naiselta,mutta toisaalta koskaan en ota kahta lasia enempää enkä ole pöhnässä. tämä vaan on minun tapani rentoutua.

Kommentit (22)

Minä juon myös usein, mutta en ole humalassa koskaan. Mitä siitä? Kerran täällä eletään.

Jos söisin joka päivä hernekeittopurkillisen, pitäisikö siitäkin vieroittua?

(en ole ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suositella viiniä lasillinen/pari päivässä? Näiden suositusten ulkopuolelle jää ilmeisesti äidit... Jos joiu kertoisi miehensä ottavan lasin illalla viiniä, niin kukaan ei älähtäisi! Viinihän on terveellistä! Alkoholi taitaa olla suomalaisille aikamoinen peikko.

Minusta esim. kaksi pientä lasillista päivittäin on ihan ok, itse otan usein yhden lasin (12 cl) monta kertaa viikossa enkä tule humalaan, rentoudun vain. Viinin juonti kohtuudella on terveellistä eikä missään tapauksessa haitallista fyysisesti tai henkisesti. Kunhan siis pysytään kohtuudessa.

Suomessa usein valitettavasti törmää siihen, että päivittäistä alkoholinkäyttöä pidetään erittäin vakavana alkoholiongelmana. Pitäisi kuitenkin kiinnittää huomiota tuohon annoksen määrään. Arvostelijoille kannattaa suositella matkaa keski-Eurooppaan ja ihan ajan kanssa tutustua paikalliseen ruoka- ja viinikulttuuriin.

etkö oikeesti saa rentoutusta millään muulla tavoin? on tosi hurjaa touhua, sori vaan, mutta tämä on mielipiteeni.

minä en koskaan juo lasten mentyä nukkumaan, paitsi kahvia tai josku teetä, ja rentoudun ja nautin hiljaisuudesta näin :)

kerran tai kerran kahdessa kuussa mennään ulos miehen kanssa, silloin juon enemmän, hiprakkaankin ehkä, mutta en siis silloinkaan tuotaa 56 annosta, minkä sinä joka kuu!!

En minä yritä sinua ahdistella, mutta oon kuullut aiemminkin tuon " voisin olla ilman jos haluaisin" . Jos olet ollutkin niin mikäs siinä. Jos olisin sinä niin kuitenkin todistaisin sen itselleni, ihan samalla lailla kun todistan että voin olla ilman herkkuja pari päivää kun haluan. Riippuvuustsekkaus.

päivässä ei enempää ei vähempää ja alkoholin laatu on ihan samaonko kossua tai viiniä. Tämä on nykytieto aiheesta! jos ette siskot tienneet.

vertaisin tätä lähinnä siihen että joku joka käy joka päivä saunassa juo kaksi saunakaljaa,mutta jättää sen siihen. en todella koe olevani alkoholisoitumassa ja pelkääväni että hetken kuluttua juon jo kolme lasia per ilta ja sitten neljä,viis,jne.

laskeskelin vain viikottaista satsia,joka on huikea...onneksi käyn lenkillä lenkillä päivittäin ja syön terveellisesti,joten harrastus ei näy vyötäröllä.

(no ehkä pari kertaa vuodessa...)

eikä mun varmasti pakko olis rentoutua viinin kera,voisinhan täyttää vaikka ristikoita,mutta haluan rentoutua just näin.

mun exä aloitti yhden saunakaljan kautta kahteen saunakaljaan kunnes viikolla alkoi mennä mäyräkoira illassa ja viikonloppuisin pikkasen enemmän. Varo vaa ettei lähde käsistä...

Esimerkiks (kuinkas sattuikaan) mies on tänään menossa jossakin ...yleensä ootan että saan lapset petiin, mutta tänään sapetti sen verran että join 6,5% siideriä puoli litraa jo tuossa iltatoimien aikaan, sit pari huikkaa camparia. Nyt lapset on petissä ja avasin keskikaljan. Tiedän kyllä että tää ei oo ihan normaalia käytöstä, mutta minkäs teet...

Et menetä mitään ja tuut testanneeksi, että varmasti siihen pystyt. Alkoholismin tunnusmerkki voi olla juuri " voisin olla ilman mutta en halua" .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat