Vierailija

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen saanut lahjaksi viiniä ja se meni todellakin viemäriin heti, kun kotiin pääsin. Eikä tuonut hyvää mieltä. Mutta jos teidän mielestänne on hyvä idea, varmaan sitten viette kaikille sen kuohuviinin.

keväisin yleensä eskarit tuovat kukkia tms lähtiessään kouluun ja se on ihan riittävää, ihan kiva jos vanhemmat haluu nuistaa mutta en sitä mitenkään odota.

työnantaja yleesä muistaa joulut ja keväät ja se on ok

lto

Vierailija:

Lainaus:

paljon. Keskustelut ja joitain pienryhmäjuttuja voi olla tämän omahoitajan kanssa. Ostaisin/antaisin kaikille.

muuta. -12

Vierailija:

Lainaus:

Ei tosiaankaan mitään viinejä. Ei ole fiksua antaa lahjaksi alkoholia, kun ei tiedä, onko toinen raitis vai ei. Voi olla jopa entinen alkoholisti. Jos on raitis, lahja ei ilahduta, vaan voi tuoda ehkä vähän pahaakin mieltä.

Vierailija:

Lainaus:

Ei tosiaankaan mitään viinejä. Ei ole fiksua antaa lahjaksi alkoholia, kun ei tiedä, onko toinen raitis vai ei. Voi olla jopa entinen alkoholisti. Jos on raitis, lahja ei ilahduta, vaan voi tuoda ehkä vähän pahaakin mieltä.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta en halua antaa kenellekään muullekaan viiniä, jota ei mielestäni tarvitsisi kenenkään käyttää. Ajattelen niin, että alkoholi aiheuttaa niin paljon pahaa ja tuhoa, etten halua sitä lahjoittaa kenellekään. Siksi siis en todellakaan anna sitä eteenpäin. Kannattaa yrittää ajatella edes pikkuissen hetken ajan asiaa muidenkin kuin omien ideoiden ja arvojen kautta. Enkä ole koskaan kuullut, että joku olisi pahoittanut mielensä kukkapuskasta.

-se omituinen viemäriin viiniä kaatanut-

Kannattaisko ihan itsesi takia vähän korjata ajatusmaailmaa. Aika rankaa varmaan tuollainen.

aina joka joulu ja kevät muutama euro vanhemmilta ja sitten joku ahkera käy ostamassa jotakin kivaa. Ei tarvitse jokaisen miettiä että mitäähän tänä vuonna..

Lapseni jatkavat päiväkodissa normaalisti kevätjuhlien jälkeenkin, pitäisi vissiin antaa myös kesä-, syys- ja talvilahjatkin. Joulumuistamisen vielä sentään jotenkin ymmärrän.

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen saanut lahjaksi viiniä ja se meni todellakin viemäriin heti, kun kotiin pääsin. Eikä tuonut hyvää mieltä. Mutta jos teidän mielestänne on hyvä idea, varmaan sitten viette kaikille sen kuohuviinin.

Mä olen itse absolutisti ja opettajana olen usein saanut viiniä oppilaiden vanhemmilta. Mun mielestä on tosi kivasti ajateltu, että halutaan antaa jotain rentouttavaa ja nautittavaa lahjaa. Itse olen tarjonnut vieraille viinit ja ollut enemmän kuin iloinen lahjasta.

Mutta en halua antaa kenellekään muullekaan viiniä, jota ei mielestäni tarvitsisi kenenkään käyttää. Ajattelen niin, että alkoholi aiheuttaa niin paljon pahaa ja tuhoa, etten halua sitä lahjoittaa kenellekään. Siksi siis en todellakaan anna sitä eteenpäin. Kannattaa yrittää ajatella edes pikkuissen hetken ajan asiaa muidenkin kuin omien ideoiden ja arvojen kautta. Enkä ole koskaan kuullut, että joku olisi pahoittanut mielensä kukkapuskasta.

-se omituinen viemäriin viiniä kaatanut-

Ajatus on tärkein, ja todennäköisesti viinin ystäviä on enemmän kuin sitä kokonaan karttavia. Vai pitäisikö myös pohtia, juoko opettaja vaikka teetä, inhoaako tämä gerberoita tai vihaako itsetehtyjä kortteja? Kaikki lahjathan ovat potentiaalisesti " vääriä" .

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat