Vierailija

Tätä saakelin sairastamista.

Tyttö 3v ollut jo 4 päivää kovassa kuumeessa. Yskä on todella paha. Pelkään yöllä, että tukehtuu yskäänsä.

Antibiootti kuuri menossa jo ja kuumelääkket täysillä kokoajan. Eivät auta. Tyttö ei syö eikä juo.. edes herkut ei kelpaa. Pelkään, että kuivuu. Tän päivän neste saldo huimat 4 dl ja pääosin vettä sekin. Eilen oli sama homma.

Lääkärissä vaan sanovat, että kyllä se ohi menee..

AARGHHH!

Sivut

Kommentit (33)

päivän oikein hyvin. Laita mehukannuun jotain lempijuomista ja sano että kun juo sen koko kannun päivän aikana niin sitten saa sen kivan jutun..

Menisin heti aamusta taas lääkäriin jos ei aamulla juominen/syöminen maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli soitin ja kerroin tilanteen.. ei auta.

Ottavat jos on hengitysvaikeuksia, kouristuksia tai tajuttomuutta..

Että näin täällä itäsuomessa!

ap

ei saa poistaa ilman, että lääkäri on nähnyt potilaan.

En itse uskaltaisi odottaa aamuun. Ajattele lastasi. Viis siitä, vaikka nolostuisit siellä, mutta pienesi tarvitsee apua.

KUIVUMINEN ON VAARALLISTA!!!

Mä annoin pahasti sairaana olevalle lapselleni tasasin väliajoin 5 ml lääkeruiskulla. Suuntaa se neste poskeen(taka hampaiden suuntaan) niin menee automaattisesti alas. Huh, mitä sepustusta, mutta toivottavasti ymmärrät. Tosi tärkeä antaa nestettä tasaisin väliajoin.

eikä ole juonut. Kuume voi olla noussut jo tuon kuivumisenkin vuoksi. 3 päivää saa olla kuumetta ja se on normaalia, mutta 4 on jo liikaa.

Sanot lääkärissä et se on teidän vastuulla nyt..ei ne siellä uskalla ottaa sitä vastuuta et jos jotain tapahtuu. Olen itse hoitaja et ei muuta ku lääkäriin vaan ja mars..tiedän tilanteita paljon et puhelimessa sanovat et aamulla vasta mut kun menet vain niin pakko tutkia.

Jos uninen ja veltto eikä syö eikä juo, niin pienen kroppa ei kauaa sitä kestä.

Yritä ensiavuksi imeyttää vaikka pyyhkeeseen vettä ja laita lapsen suuhun. Tai lääkeruiskulla pieniä eriä poskiin laitoin minä pojallemme.

näin ymmärsin.

Lapsi voi nyt suht hyvin, tänään ei ole nostanut kuin vaan lämpöä 37.5 ja juominen alkaa jo sujua, kun lääkäri vähän " kehoitti" juomaan.

Kiitos huolenpidosta vaan kaikille!

ap

ihan oman mielenrauhan takia.

Kävin äsken mittaamassa nukkuvan tytön kuumeen. 39.8 näyttää kainalosta. Vasta sai tunti sitten pronaxenia ja panadol supon.

Pakko kai herätellä juomaan yöllä.. jos vaikka puolipökerryksissä huolis jotain.

ap

eli tämä ei ole hätätapaus ja se voi odottaa aamuun.. jos taju lähtee niin voi viedä päivystykseen, mutta muuten ei.. Soitin siis äsken sinne.

Vitsi mitä touhua!

ap

jos alkaa vähänkään osoitttaa kuivumisen merkkejä, ment sinne lekuriin ja VAADIT sitä hoitoa. Nyt ei tietty voi muuta kun odottaa että lääkkeet alkaa purra..

aamulla mentiin joo lekuriin. verikokeissa kalium oli matala, mutta muuten ok. virustautia ilmeisesti. kotiin päästiin sillä ehdolla että lapsi juo..

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat