Vierailija

Mikä ero esim. verrattuna 20-vuotiaaseen?

Kommentit (21)

Sanoisin, että itse olen huomannut näin 30-vuotispäivän kynnyksellä, että pieniä ryppyjä on vähän tullut silmien ympärille, rinnat on vähän alkaneet roikkua. Eipä muuta ihmeempää muutosta.

Hän on kiertänyt muutakin kuin Tahkoa, mutta yleensä turvallisilla seuramatkoilla. Hän on jo oppinut ymmärtämään hyvien ystävättärien tärkeyden ja osaa pitää niistä kiinni. Hän huolehtii perheessä yleensä korttien lähettämisestä ja lahjojen ostamisesta. Hän harrastaa ainakin yhtä näistä: jumppaa, lukemista tai sisustamista. Hän on suvaitsevampi kuin miehensä. Hän miettii joskus liikaa, mitä muut ihmiset ajattelevat. Hän haluaisi keskustella miehensä kanssa enemmän kahdestaan. Hän ei ole politiikasta niin kovinkaan kiinnostunut. Hän ei ole valmis etenemään urallaan hinnalla millä hyvänsä. Hän on huolissaan vanhempiensa ikääntymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, on kaksikin Aalto-maljakkoa. Tosin ne oli jo, kun olin 20-v, sain ne yo-lahjaksi.

- En ole ollut laihiksella.

- Kaikki aikuisiällä tehdyt matkat tee se itse-retkiä.

- Parhaat ystäväni ja ystävättäreni ollet samat jo ainakin 15 vuotta. Totta!

- Ostan lahjat ja lähetän joulukortit.

- Mä oon lukenut aina, paljon.

- Mun mieskin on tosi suvaitsevainen. Lisäksi terveysintoilija.

- Kuka ei mieti välillä liikaa, mitä muut ajattelevat? Ainakin 20-vuotiaat tekevät sitä...

- Olen yhteiskunnasta kiinnostunut.

- En tosiaan ole valmis etenemään hinnalla millä hyvänsä. 20-vuotiaana, ei kyllä kiinnostanut ura edes sanana...

- En ole huolissani vanhempieni ikääntymisestä. Totta kai he vanhenevat, kuten muutkin.

Vierailija:

Lainaus:

Hän on kiertänyt muutakin kuin Tahkoa, mutta yleensä turvallisilla seuramatkoilla. Hän on jo oppinut ymmärtämään hyvien ystävättärien tärkeyden ja osaa pitää niistä kiinni. Hän huolehtii perheessä yleensä korttien lähettämisestä ja lahjojen ostamisesta. Hän harrastaa ainakin yhtä näistä: jumppaa, lukemista tai sisustamista. Hän on suvaitsevampi kuin miehensä. Hän miettii joskus liikaa, mitä muut ihmiset ajattelevat. Hän haluaisi keskustella miehensä kanssa enemmän kahdestaan. Hän ei ole politiikasta niin kovinkaan kiinnostunut. Hän ei ole valmis etenemään urallaan hinnalla millä hyvänsä. Hän on huolissaan vanhempiensa ikääntymisestä.

Olen ainakin paljon itsevarmempi ja onnellisempi kuin kymmenen vuotta sitten. Krapula kestää kolme päivää, mutta krapulapäiviä on aika paljon harvemmin kuin parikymppisenä.

vakaa oma talous

ei tarvitse äitiä joka hätään

ei tarvitse sotamaaluasta roskapussin vientiin

ei ahdistu jos kaverilla onjotain mitä itsellä ei ole

ja kosmetiikka tuotteisiin menee tuplasti rahaa kun 20-vuotiaana

+ on pakko välttää roskaruokapaikkoja koska keho ei enää niitä sulata

En tosin valita, on ihanaa olla aikuinen nainen (vaikka en ehkä näytä siltä)joka paikassa ihmetellään ikääni ; )

-32v nainen

- vähän painavampi (paitsi nyt raskaana ollessa: huomattavasti painavampi)

- ei enää niin kiinteä iho

- isommat tissit

- parempi tyyli

- hitusen enemmän järkeä päässä

- helpompi hyväksyä itsensä

- tajuan jo pari seikkaa elämästä

- koti tarkoittaa minun ja perheeni kotia, ei vanhempieni kotia

Ei mua oikeesti voi 20-vuotiaaksi kukaan luulla! Vaikka mennessäni K-22 baariin kysyttiinkin paperit... :)

Eipä juuri ole seuramatkoja tehtyä, vaikka maailmaa onkin tullut nähtyä jonkin verran = )))

Ymmärrän ystävieni tärkeyden ja haluan pitää heistä kiinni, tosin osan nuoruudenaikaisten ystävien kanssa ei ole enää mitään yhteistä, eikä siis puhuttavaakaan... = (

Joo, ostan lahjat ja varsinkin lähetän ne kortit!

Harrastan sauvakävelyä ja lukemista

Mieheni on suvaitsevampi kuin minä. Mutta mietin kyllä liikaa!!!! En välttämättä sitä, mitä muut ajattelevat, mutta liika huolehtiminen on paheeni. Yhdessä keskustelemme paljon, minä olen meistä melkein hiljaisempi.

Olen todella kiinnostunut politiikasta, olen sitä aina ollut.

Jaa-a vai ura, no se kyllä kiinnostaisi = )

En ole huolissani vanhempieni ikääntymisestä. Isä on kuollut jo nuorena ja äiti on edelleen suhteellisen nuori.

Mutta silmapusseistani alan olla jo todella huolissani....

Vierailija:

Lainaus:

Enka kylla ole seuramatkallakaan ollut sitten kun olin 25v, sen jalkeen matkat omatoimisia.

Aaltomaljakon sain juuri, tuttavat toivat lahjaksi, vaikka minusta se on ihan tyhjanpaivainen esine.

Mina olen 30-kymppisena paljon itsevarmempi, mulla on paljon kivempaa, toteutan itseani seka tyossani etta " yksityiselamassa" , partnerin kanssa on rauhoittunut eika ole enaa kuluttavaa rollercoaster riitelya, seksi on parempaa, ystavat mielenkiintoisempia koska valikoin tarkemmin kenen kanssa aikaani kulutan, enemman rahaa kaytossa joten enemman vaatteita, laukkuja ja kenkia, tyyli paljon tarkeampaa ja parempi kuin parikymppisena.

Synnytyksen jalkeen kroppakin paremmassa kunnossa kuin ennen, koska pidan itsestani parempaa huolta, kuntoilen ja syon terveellisesti.

T. 33v

Toivon, ettei kiinnostukseni politiikkaan lopahda kuitenkaan, olen ollut siitä kiinnostunut jo ekasta Persianlahden sodasta lähtien, jolloin olin reilusti alle 20v kuitenkin.

- Koti on perheeni koti eikä vanhempieni

- Perhe on paljon tärkeämpi kuin kaverit

- Tiedostan omat haluni, tarpeeni ja päämääräni sekä mahdollisuudet niiden toteuttamiselle

- Olen nähnyt niin paljon maailmaa, ettei minun enää tarvitse haaveilla sen näkemisestä

- Itsekeskeisyys, sinisilmäisyys ja naiivius ovat pienentyneet

- Huolenaiheet ovat ihan eri luokkaa

- Olen huolissani vanhempieni vanhentumisesta ja sen mukana tuomista sairauksista

- Minua ei kiinnosta enää opiskeluaikojen " opiskeluelämä"

- Minä en enää haluaisi missään nimessä olla 20 v

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat