Vierailija

Eli jos tehdään ulkonäöstäsi oletettu pikainen analyysi, kuvitteletko olevasi antamasi mielikuvan kaltainen?

Minä näytän kiltiltä ja asialliselta virkanaiselta, työni puolesta pakko. Pinnan alla asuu ikuinen anarkisti, kyseenalaistaja, kapinallinen jolla kaikenlisäksi omituinen ja kummallinen huumorintaju ;-)

Kommentit (6)

Näytän reippaalta ja kohtalaisen muotitietoiselta, mutta rennolta tyypiltä, joka on paljon ajatuksissaan. Sellainen olen, paitsi luulen että onnistun näyttämään kotoa lähtiessä muotitietoisemmalta kuin olen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toimin sosiaalialalla ohjaajana ja olen työssäni hyvin tunnollinen, rauhallinen, asiallinen ja jämpti.

Tosiasiassa olen aika vilkas, puhelias ja erittäin teräväkielinen. Harrastan kamppailulajeja, ystäväpiirini on " miehekäs" (olen aiemmin toiminut hyvin miesvalataisella alalla) ja rentoudun mieluumin ottamalla nopan päiväkännin Roskapankissa kuin nautin lasin viiniä rouvaseurassa =).

Olen epäsiisti takkutukka ja vaatteeni on kulahtaneet. Tykkään politiikasta ja luen mielelläni filosofiaa ja sosiaalipolitiikkaa. Hauskin ohjelma tv:stä on mun mielestä eduskunnan kyselytunti. Rakastan lapsiani hurjasti ja miestäni myös. Eläimistä tykkään kovasti ja juttelen mielelläni niille. Yhtenä päivänä hämmästyin itsekin kun hain postia ja palasin takaisin neuvomaan leppäkertulle turvallisemman reitin tien yli.

jotka oli siistit ennen kotiäitiyttäni, huppari, jonka ostin odotusajalle, mutta menee näköjään edelleen, hiukset pitkät ja aina kiinni. Vaikutan henkeen ja vereen kotiäidiltä, mutta olen kovapalkkainen uranainen, joka jättää lapset parikuisina miehen hoidettaviksi :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat