Vierailija

Yritän ja yritän laihduttaa ja jatkuvasti se menee puihin. Olen ns. mielialasyöjä ja masennus purkautuu poikkeuksetta herkutteluun. En nyt tällä hetkellä itseasiassa kovin masentunut ole, mutta todella uupunut eri syistä kuitenkin.

Taas meni kolme päivää 1200 kalorin dieetillä ja sitten taas tänään vetelin perunoita ja jauhelihakastiketta enemmän kuin viitsin edes ajatella. Olen joskus saanut tällä keinoin painoa alas aika paljonkin, mutta nyt ei onnistu, ei millään. Olen pitänyt yhden herkuttelupäivän viikossa, mutta ei sen pitänyt vielä olla:/

Turhaahan tämmöinen ulina on, mutta sanokaa nyt, miten tästä pääsisi ylös, pudotettavaa ainakin 20 kiloa ja nyt tuntuu taas, että menipä tämäkin kertä läskiksi (sananmukaisesti) enkä pääse taas alkuun millään uudestaan.

Olen oman itseni pahin vihollinen!

Kommentit (5)

Koita aatella niin, että nyt sulla on 2 hyvää ja 1 huono päivä ...siinä on kuitenkin enemmän hyvää. Huomenna taas skarppaat. Älä yritä pitää liikaa kalorivajetta, se ei onnistu pitemmän päälle. Käy rekisteröitymässä kiloklubiin: saat sieltä hyvän suosituksen sopivaks kalorimääräksi. Vaikka et liittyiskään pitemmäksi aikaa niin kokeile se viikon ilmanen jakso, siinä jo viisastuu kummasti. Käy myös lukemassa kutrin sivuja (kutri. net). Siellä on kauheesti tietoa ja vinkkejä ...just varsinkin tuosta että kitukuurit ei kannata.

Tsemppiä!

Mikäs siinä niin kamalaa, kunnon ruokaa eikä mitään herkkuja. Vedä mieluummin niitä kunnon ruokasatseja niin ei tee makeaakaan niin mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pidin sitä ennen ihan hullujen hommana, mutta jouduin olemaan imetysdietillä ilman viljoja ja oloni parani huomattavasti!

Nyt karppaan eikä minulla ole oikeastaan mitään mielitekoja.

Ennen oikeasti tärisin jos en saanut jotain makeaa herkkua ja luulin ettei minulla ole yhtään tahdonvoimaa ja itsekuria (=masentavaa, tekee mieli herkkuja jne.)

Kokeile 2 viikkoa,

vaikka South Baech diettiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat