Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuulemma se oli kiristänyt. Mua alko nyt vähitellen vaivaamaan että oisko tuo kiristys ollut enempi henkistä sorttia?? Miehellä on kyllä taipumusta saada särkyä esim. rannekellosta kylmillä säillä, samoin sormus joskus vaivaa ...mutta että kesken ravintolaillan on alkanut just sopivasti ' kiristää' . Tympii ...kun en voi oikein suuttuakaan kun ei ole mitään muuta aihetta epäillä. Käyttäydy tässä sit luontevasti...

Kommentit (18)

Yritän tästä rauhottua. Taidan olla vähän katkera siitäkin että ukolla on niin paljon noita baarireissuja ja minä en pääse täältä yhtään mihinkään. Alkaa tässä väkisinkin mielikuvitus kehittyä...

-ap

Vierailija:

Lainaus:

Yritän tästä rauhottua. Taidan olla vähän katkera siitäkin että ukolla on niin paljon noita baarireissuja ja minä en pääse täältä yhtään mihinkään. Alkaa tässä väkisinkin mielikuvitus kehittyä...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinäpä se ongelma just onkin että kun mies joutuu työnsä puolesta notkumaan tuolla yöelämässä. Käy ehkä 2-3 kertaa vuodessa ihan ' siviili' kamujen kanssa. Hänen mielestään en voi vedota tasa-arvoon tässä, koska hän on töissä siellä. Mikä on siis totta oikeesti, potuttaa se silti...

Kotiin tulin sormukset käsilaukussa, enkä sen jälkeen ole niitä pitänyt. Olen oikeasti niin paksu, että ne ei enää mahdu mulle. En ole viitsinyt viedä suurennettavaksi, kun olen odottanut, että laihdun... varmaan pakko antaa periksi ja viedä sormukset suurennettaviksi.

Vierailija:

Lainaus:

Siis ravintolassa töissä? Vai onko se joku gigolo?

Mikä ihmeen työpaikka tämmönen on?

ap, miltäpä miehen käytös on tänään tuntunut?

Mä tein kerran niin kihlasormuksen kanssa, et siirsin sen illan aikana toiseen käteen. Vähän testailin että kuinka käy flaksi. Josko miehesikin teki niin? Mainittakoon vielä että silloinen kihlattuni on ex ollut jo pitkän aikaa..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat