Seuraa 

aineita kuten vaikka hyttysmyrkky, aurinkorasva, kortisonivoide, kynsilakanpoistoaine...?

Eli mietitkö jokaisen valinnan kohdalla huolellisesti jo etukäteen, että miten tämä vaikuttaa kehittyvään alkioon/sikiöön - vai tuleeko näitä hetkiä, että vasta jälkikäteen tulee mieleen "hupsista jaa, olikohan tässäkin joku ainesosa, mitä ei suositeltu?" Vai saatko huomautukset ulkopuolelta, kaikilta näiltä hyvää tarkoittavilta lähimmäisiltä?

Kommentit (4)

Lainaus:

Muita käytän kyllä. En oikeastaan tajua, että miksi jotakin kiellettyä pitäisi käyttää?? Haluaako sillä näyttää maailmalle et hei kato, mua ei vauva määrää, mä pidän elämäni ennallaan..?

näin alkuraskaudessa, että ai vitsit sitähän tosiaan olikin raskaana. Se on niin abstrakti asia.

En mä ekassa raskaudessa siitä "hyttysmyrkkykiellosta" edes tiennyt, jälkikäteen vasta tuli pohdittua, mutta kyllä silloin jo tiesin, että monihan varoo ihan vaikka hiusten värjäämistä raskaana ollessa.

Sisareni mielestä raskaana ollessa ei myöskään saa matkustaa, ei alku-, keski- eikä loppuraskaudessa, sillä kaikki Keski-Euroopankin maat ovat niin vaarallisia, että kun sinne jalallaan astuu, niin listeria & tokso hyppäävät elimistöön, vaikka miten yrittäisi suojautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosin sain aina vähintään siskoltani satikutia. Kortisonista luin kyllä netistä ensin ennen käyttöä. Hyttysmyrkyn käyttö tuli vasta jälkikäteen hämmästelyn ja pohdinnan alle.

Tässä raskaudessa olen noudattanut samaa leväperäisyyttä, koska en yksinkertaisesti muista vielä edes olevani raskaana...

Muita käytän kyllä. En oikeastaan tajua, että miksi jotakin kiellettyä pitäisi käyttää?? Haluaako sillä näyttää maailmalle et hei kato, mua ei vauva määrää, mä pidän elämäni ennallaan..?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat