Vierailija

Olen naimisissa miehen kanssa, jolla ex-vaimon kanssa kaksi lasta. Meillä myös kaksi yhteistä lasta. Lapsipuoleni asuvat äidillään, mutta viettävät meilläkin paljon aikaa ja ovat minulle vuosien mittaan tulleet todella rakkaiksi.

Nyt miehen exä on muuttanut yhteen uuden miesystävänsä kanssa eikä mies hyväksy avokkinsa entistä miestä, siis minun miestäni, ja tuo sen hyvin selkeästi julki. Tämä aiheuttaa ongelmia kanssakäymiseemme. Mies oli ottanut nokkiinsa, kun olimme käyneet heillä kylässä hänen ollessa työmatkalla. " Sillä kusipää-luuserilla ei ole meille asiaa" oli hän avokilleen nätisti tokaissut kuultuaan kyläreissustamme. Eli hänen lapsipuoliensa isällä ei ole asiaa lastensa luokse? Kiva asenne. Ja äijät eivät siis koskaan ole edes tavanneet toisiaan eikä mieheni ole tälle miehelle mitään pahaa koskaan tehnyt.

Miten edetä tässä tilanteessa? Meidän on ollut tarkoitus tavata porukalla ja sopia pelisäännöistä lastenkasvatuksen suhteen ja muutenkin tutustua tähän uuteen ihmiseen, joka lasten elämään tulee jatkossa suuresti vaikuttamaan. Nyt tuntuu siltä, ettei siitä tule mitään. Miehen ex sanoo, ettei uskalla tällaista tilaisuutta järjestää, koska hänen uusi miehensä luultavasti saisi sodan aikaiseksi mieheni kanssa. Miesystävä on sitä mieltä, että mieheni ei hoida isän velvollisuuksiaan kuten pitäisi ja on vetänyt herneen nenään kaikista niistä ikuisuus sitten tapahtuneista asioista, joista avokkinsa on hänelle kertonut. Siis heidän eroonsa johtaneista ongelmista jne. Hän siis luultavasti haukkuisi mieheni lyttyyn.

Uskomatonta ylipäätään, että tämä mielestäni hyvin fiksu nainen on tuollaisen puupään ottanut miehekseen, mutta tämä on nyt tosiasia ja tässä tilanteessa nyt ollaan. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? En ole kertonut miehelleni mitään näistä jutuista, joista hänen exänsä minulle kertoi, koska se aiheuttaisi taas lisää ongelmia. Hän ei siis lainkaan tiedä, mitä tuo tyyppi hänestä ajattelee. Pitäisikö kertoa? Mitä olette mieltä? Tuo miehen asenne saattaa vaikuttaa lapsiinkin todella ikävästi ja pelottaa ajatellakin, miten hän lapsille heidän isäänsä haukkuu, kun vaikuttaa olevan noin arvostelukyvytön :-(

Ihan älytön tilanne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat