Seuraa 

Eli minä kun liityin seuraanne vasta viikko-pari sitten, niin haluaisin kuulla teistä enemmän, mitä vain haluatte kertoa!! Ei ole tietenkään pakko jos ei haluu =) Olis kiva tietää perheistänne, ammatit, iät, kotikaupungit...jne jne..

En löytänyt pinoa, jossa olette aloittaneet/kertoneet enemmän. Olisi kiva tutustua muutenkin =) Itse jo kerroinkin vähän, kun liityin teihin, mut jos nyt jotain tulee mieleen, niin kirjailen lisää..

Kommentit (5)

Hei !

Minä olen 35-vuotias kolmen lapsen kotiäiti tällähetkellä.

Vanhimmat lapset ovat jo 12 ja 10 ja nyt tämä nuorin täytti juuri 1 vuotta. Kotiäidin rooliin päädyin kun työt juuri ennen äitiysloman alkua loppui ja nyt keskityn kodin ja lasten hoitamiseen. Ja mikä painoi päätöksessä olla etsimättä töitä on ensi viikolla alkava oman talon rakennus projekti.

Ennen viimeistä raskautta painoin 63kg/167cm pitkä/ ja kiloja kerttyi raskausaikana huimat 22kg. Osa tästä oli ihan turvotusta kun kärsin raskausmyrkytyksestä jonka vuoksi synnytyskin sitten käynnistettiin.

Kiloja kuitenkin jäi ja paino oli vielä jouluna 75kg. Suuria selityksiä oli pitkin syksyä että miksei vielä tarvitse laihduttaa. Sitten kuitenkin vanhan kropan ja vaatteiden houkutus voitti. Nyt paino on jo alle 70 ja kova halu on saada loputkin kesän aikana karisemaan.

Pisteillä aloin laihduttamaan ja ruokapäiväkirjaakin pidin. Nyt kuitenkin homma on hieman siltäosalta lopahtanut enkä jaksa kirjoitella saati laskea tarkkaan pisteitä. Luotan kuitenkin omaan tahtooni ja haluuni, vaikka se välillä lomilla tuntuukin olevan.

-Vuffi-

Eli asustelen uudellamaalla, perheeseeni kuuluu mies ja kaksi lasta (-99 ja -04), itse olen kohta kolkytvee!

Painoni on ollut nousujohteinen kymmenen vuoden ajan, pahimmillaan olen painanut kakkosen loppuraskaudesta 91 kiloa! Ja lopputarkastuksessa synnytyksen jälkeen 81 kiloa.

Nyt kun tammikuun lopussa aloitin laihduttamaan, painoa silloin oli 79kg.

Tavoitteeksi olen ottanut ensin 65, ja siihen ei pitkä matka enää olekaan, mutta luulen jatkavani siitä vielä jonkin verran, sen verran upealta alkaa olo tuntumaan nyt! Pituutta mulla on vaan 163cm, joten olen mielestäni aika lyhyt.

Laihdutuksen aloitin laskemalla vuosia sitten tilaamillani painonvartijoiden ohjeilla, ja niitä noudattamalla ja liikuntaa lisäämällä tuloksia on alkanut syntyä. Aikaisemmin olen aina luovuttanut kun on tullut repsahduksia, mutta nyt olen vaan sinnikkäästi jatkanut vaikka välillä tuleekin mässäilypäiviä, mutta sitten taas jaksaa jatkaa kevyemmällä linjalla.

Oikeasti aloitin tämän homman siksi, koska tiedän että jos nyt en asiaan puutu, alkaa lihavuus varmasti näkyä terveydessä jossain vaiheessa, ja sitä en toki halua.

No, tässä tulikin pääasiat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aikaisemmin tainnut kertoakin itsestäni mutta laitanpa tähän jotain kun uusiakin on tullut.

Olen 33vuotias kahden lapsen(-03 ja -05)äiti ja mieheni on 37v.Asutaan jyväskylän lähellä.Olen kaupan täti ja ensiviikolla aloitankin työt(2pv viikossa).

Olen jo vuosia ollut muutaman kilon laihduttaja ja nyt raskauksien jälkeen tavoite oli 8kiloa pois josta vielä 4kiloa jäljellä.pituutta mulla on 171 ja paino tällä hetkellä 67.Mulla on jalat hoikat ja takapuolikin ihan ok mutta vatsan seudulla on kaikki ylimääräinen.Eli olen omenavartalo.

Laskin pari kuukautta pisteitä ja nyt olen vaan yrittänyt syödä lautasmallin mukaan ja iltapalan olen yrittänyt pitää parissa voileivässä.Meinaa ennen meni iltaisin puoli pakettia paahtoleipää.

Mut tosiaan ihan kiva ois kuulla esittelyä muistakin.Mistäs päin tommy-05 olitkaan?

vuffi:

Lainaus:

Hei !

Minä olen 35-vuotias kolmen lapsen kotiäiti tällähetkellä.

Vanhimmat lapset ovat jo 12 ja 10 ja nyt tämä nuorin täytti juuri 1 vuotta.

-Vuffi-

Hei!

Liityin mukaan vasta tällä viikolla. Minä olen jo 38-vuotias ja myöskin kotona tällä hetkellä. Minulla on 2 poikaa, vanhempi jo 8-vuotias ja " vauvanikin" täytti juuri 5 vuotta ;-)

Painohistoriaa löyttyy " paljon" . Kiloja on tullut erityisesti raskausaikoina, ja maksimipaino on ollut kunnioitettavat 84 kg (raskauden jälkeen).

Itse olen laihduttanut vain ja ainoastaan ruokavaliolla, ei rasvaa, sokeria, valkoisia jauhoja eikä alkoholia (paitsi joskus hieman viiniä). Myös annoskokoja yritän pienentää, leikkelemääriä puolittaa ja sitä rataa. Nyt olen yrittäyt myös jo aamusta päättää päivän " ruokamäärän" ja sitten vielä pysyä siinä.

Eilen tein kasvissosekeittoa ja yritän nyt pitäytyä vain sen syömisessä. Paino näyttää nyt oikein hyvältä (vähän liiankin). Maanantaina painoa oli siis 65 kg mutta nyt jo 62,5 kg. Mulla tosin aina alku on hyvä ja sitten hidastuu mutta toisaalta olen nyt alun ottanutkin aika " tiukan" kevyesti.

Aurinkoisin terveisin, iida

Eli olin se uusperheen 27-vuotias äippä. Esikoiseni syntyi 9/05, joka oli miehelleni jo neljäs. Meidän perheessä asuu miheni ja minun lisäksi tyttö -89 ja poika -91. Mulle kertyi ennen raskautta jo muutamia kiloja ja raskauden jälkeen jämähti vielä muutama lisää. Tulos 86,6 synnytyksen jälkeen ja olen siis 168 pitkä. Nyt 81,5 ja tavoite alle 70. Siihen on vielä matkaa, mutta sitkeesti kun jaksaa niin luulis tulosta tulevan. Olen ennenkin laihduttanut pointseja laskemalla lähes 20 kg. (ikuinen laihduttaja =))

Salilla siis käyn kolmisen kertaa viikossa ja uin ja ulkoilen paljon jne. mutta nyt laitoin ruokailun remonttiin ja lasken pisteitä ja yritän syödä usein ja terveellisesti. Kuukauden päästä on töihin paluu (olen sairaanhoitaja) joten sekin edesauttaa painonhallinnassa.. töissä ollessa aina olen ollut hoikempi, ei pääse napostelemaan ja kaloreita kuluu raskaan työn parissa!!

Eipä tässä kummempia vappusuunnitelmia, mies on töissä ja tässä kotona saatan nauttia muutaman siiderin =) tyttö kaverinsa kanssa lupasivat tehdä hyvän ja kevyen vappumenyyn, kanaa ja salaattia.. katsotaan keskiviikkona kuinka käy =) Hyvät kevään jatkot ja nähdään taas !!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat