Vierailija

olen oppinut arvostamaan miestäni ja elämääni huikean paljon enemmän kuin ennen

Kommentit (9)

Molemmat ollaan opittu arvostamaan toisiaan entistä enemmän ja suhde taas saanut vahvuutta lisää.

Mies siis lukee näitä ja minä kirjoitan. Mies ei jaksa tunnusta laittaa, kun ei voida kirjoittaa ilman rekkaria. Mieskin kerran itki, kun oli lukenut jotain mammajuttuja, mimmosia huonoja miehiä muilla on (siis eivät hoida oikeen lapsia, ei tee kotitöitä, ei hemmottele vaimoa jne) ja oli onnellinen ja iloinen, ettei hän ole samanlainen ja toivoi muille yhtä hyvää miestiä, kun hän on :)

että suurin osa tänne kirjoitetuista jutuista (jos ei suoranaisia provoja) on aika kärjistettyjä ja ettei tällaisten palstakirjoittelujen perusteella voi vetää tietystä ihmisestä oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä. Monilla esimerkiksi kirjallinen ulosanti on niin heikkoa, että antavat itsestään yksinkertaisen, jopa tyhmän kuvan, vaikka totuus olisi ihan toinen. Ja esim. minulle tämä palsta on paitsi ajanvietettä, myös hyvä paikka purkaa pahaa mieltä vaikkapa riideltyäni mieheni kanssa jostain niin typerästä asiasta, etten viitsi siitä jutella ystävieni kanssa. Tällaisia riitoja kai kaikilla joskus on. :) Kiukuissani olen ehkä tehnyt aloituksia, joiden perusteella joku on voinut pitää minua, miestäni, elämääni yleensäkin säälittävänä tai muuten vain omituisena. Jos tapaisimme kasvotusten, nämäkin ihmiset huomaisivat pian, ettei yksi suutuspäissäni kirjoittamani viesti sittenkään kertonut koko totuutta, jos sillä oli lopulta totuuden kanssa edes hirveästi tekemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jo ennen täällä palstailuakin. Nyt on vaan tajunnu senkin ettei se rutistamatta jäänyt maitotölkki siinä lavuaarin reunalla ole niin maata kaatava juttu ;)... -ap-

Minun mies oli itse käynyt täällä joku ilta ja kertoi sitten olevansa tosi hyvä aviomies ja isä. Niin hän kyllä onkin, mutta ei olis tarvinu täältä lukea kaikkea mitä nää naiset oikeasti katsoo... luulee nyt olevansa jotenkin hirveän ja erikoisen hyvä...

Jos tulisi tosipaikka ja mielipidettä kysyttäisiin niin se olisikin jo eri juttu.

Täällä on ilmeisesti mukava haukkuja nimettömänä muita kun itsetunto ei oikeassa elämässä anna siihen mahdollisuutta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat