Vierailija

vanhat housut ei mahdu millään päälle. kauankohan menee et lantio kapenee normaaliks?

Kommentit (22)

1.synnytyksen jälkeen... niin on vaan luonto tarkoittanut... kaiketi! Ei mulle ainakaan mene enää samat farkut kuin kaksikymppisenä, valitettavasti

Äiti -69.

Kyllä se tietysti hieman kapenee, mutta ei entisiin mittoihin.

Mäkin olen joutunut nyt kahden synnytyksen jälkeen hankkimaan kaikki housut uusiksi ja laittanut vanhat kirpparille.

Nimim. Entinen 34 nykyinen 38 :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suora ja muodoton. Jos on joskus tullut pari kiloa, niin se on näkynyt tasan naamassa ja vatsan kohdalla.

Raskauden aikana rasvaa kertyi myös lentiolle ja reisiin. Raskauden jälkeen painoni laski nopeasti ja painoin pian vähemmän kuin ennen raskautta. Kuitenkin lantiolle ja reisiin jäi " muodot" . Vanhat housut eivät enää istu lantiolta ja reisistä niinkuin ennen. Ja voi että olen onnellinen naisellisista muodoistani!! :)

samanlevyiseksi kuin ennen lapsia. Ekan sain 29v ja toisen lapsen 31v vanhana. Maha ei ole palautunut vaan taitaa liikunnasta huolimatta jäädä ikuiseksi pömpöksi.

mitkään housut. Siitä pari kolme kk, niin alkoi menemään, ja paino putosi TASAISESTI. Lopulta olin -10 kg lähtöpainosta, eli siitä mitä olin , kun aloin odottomaan. En ollut aiemminkaan lihava, vaan muutuin normaalivartaloisesta laihaksi. Kaverit olivat kateellisia, kun osalla paino ei tippunut millään. Mä en tehnyt mitään poppaskonsteja.

jos olet normaalivartaloinen, ennen raskautta, voit muuttua jopa laihaksi...näin kävi mulle. ;)

Ennen meni tuuma koko 27 nyt 28 just ja just, jos ei hengitä.

Tuli raskausarpia peffaan, muttei muualle...eikä vanhat housut mahdu jalkaan. Ennen ne mitkä roikkui ei enää mahdu.

Mutta hyvä niin, minulle! Ei tarttenut aina olla ihan niin luikku.

Vaaka on esikoisen toimesta rikki, mutta reilu kuukausi sitten oli kuntosalilla paino tippunu 27 kiloo raskauden vikoista punnituksista. 25 kiloo tuli painoa joista 10 jäi sairaalaan.

Omiin farkkuihin oon mahtunu kuukauden sisällä molemmissa raskauksissa, esikoisesta nopeemmin, silloin tuli kiloja 10 vähemmän..

Nyt peili ja mies väittää että päivittäinen hyötyliikunta (pihatyöt ja lasten kanssa leikkiminen ja liikkuminen) on laihduttanu lisää.

Oon syöny päivittäin 1-2 lämmintä ateriaa ja usein välipaloja, herkkuja uppoo mutta syön niitä KOHTUUDELLA.

En oo jumpannu, mutta venytelly syvään senkin edestä! :D Spinnaillu oon pariin kertaan, nyt pihatyöt on vieny harrastusajasta.. Mutta kai se pyllistely ja kykkiminen auttaa..

Mulla suurin ongelma on kun maha kasvaa mulla KAMALAN suureksi niin iho on venyny ja nyt se roikkuu reppanana pussina. Laihtuminen nopeesti edesauttaa tietty suurelta osin, mutta eiköhän se siite oikene kun paljon vääntää ja kääntää! Kunhan tää imetys aikanaan loppuu niin kipasen apteekkiin hakeen jotain voidetta!! :D

Synnytyksestä pian 3 vuotta,paino on jo kauan ollut samassa kuin ennen raskautta. Mutta lantio ei koskaan palaudu entiselleen. Eikä oo läskiä kun oon painoindeksin alarajoilla. Niin se vaan kuule levahti ikuisiksi ajoiksi...

Lanteet jäävät leveämmiksi, ikävä kyllä..Näin ainakin minulla ja kaikilla ystävilläni (ovat valittaneet samaa asiaa). En ole ylipainoinen.

ja näin sitä " oppikirjojen" mukaan tapahtuukin -- imetys kuluttaa rasvaa reisistä ja lantiosta. Mahdun nyt huosuihin, jotka olivat auttamattomasti pieniä ennen raskautta lantiosta, mutta ampiaisvyötäröni on forever gone...

Ei lantioni tosin edes huomattavasti leventynyt odotusaikana. Kaikki vanhat housut mahtui päälle jo muutamassa kuukaudessa. Nyt 9kk synnytyksestä ja kroppa vatsan raskausarpia lukuunottamatta entisellään.

ja olen nyt hoikempi kuin koskaan (koko 36), mutta lantio on leveämpi, ei läskimpi, siis vaan leveämpi kuin ennen. että ei se kai välttämättä palaudu ollenkaan.

ei lantio palautunut takaisin vanhoihin mittoihin ollenkaan.

Ekasta synnytyksestä aikaa 5 vuotta ja toisesta 3 vuotta. Ekan lapsen jälkeen palauduin samaan painoon, mutta vaan ne housut kiristi... Tokasta lapsesta kyllä jäi sitä läskiäkin 5 kg.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat