Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tänään joku vitun huumeveikko ajoi rekkaa päin, jota ajoi isäni! Onneksi isäni ehti väistää ojaan, niin että peräkärry kaatui kokonaan kumoon ja oli hyvä tuuria ettei se nuppi mennyt ojaan kumoon vaan jäi onneks pystyyn, mutta lähellä oli ettei lähtenyt vajoamaan sekin ojaan :(

Päin ajanut auto lähti karkuun, mutta onneksi oli silminnäkijöitä jotka sai rekkarin ylös!!! :)

Ja onneks isälleni ei käynyt kuinkaan!

Sivut

Kommentit (156)

provoilee, niin tuossa tuoli mieleen yks juttu. Mulla on ihan oikea lääkärin määräämä rauhottava lääkitys, en käytä mitenkään huumetarkoituksessa. Mutta olenko silti vastuuton, jos ajan autoa? Melkein pakko työn takia ajaa. Lääkitystä olen käyttänyt sen verran kauan, että luulisin tuntevani, jos en ole ajokunnossa. Onko vaarallisempaa saada paniikkikohtaus ratissa, kuin ennaltaehkäistä se lääkkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmiselviä itsemurhia molemmat: suora ja kuiva tie jne.

Onneksi ei isälleni sattunut kummassakaan mitään - fyysisesti siis. Tapausten välillä oli aikaa yli 15 vuotta. Molemmista isäni oli todella masentunut pitkään ja syyttää itseään edelleen, vaikka harvoinpa siinä mitään ehtii tehdä, kun toinen vain ajaa yhtäkkiä päin.

Turhaan leikit pyhimystä.Vierailija:

Lainaus:

Ja jos ihan leikillään kirjoitatte, niin eipä näytä kovin hyvin muutenkaan elämässä menevän.

Jos et nyt ole ajanut yhtään kolaria, niin mistä voit olla varma ettet aja sitä vaikkapa tänään siten, että monta ulkopuolista ihmistä kuolee!!!! Mutta eipä se sitten näytä silloinkaan sua kiinnostavan, koska ethän sä pysty ajattelemaan muita ku itseäsi ja sitä kuinka hyvä kuski olet. Ja että muut ovat ajaneet sua päin, et sinä heitä!!! VITTU KASVAKAA NYT JO AIKUISEKSI JA OTTAKAA VASTUUTA MUISTAKIN IHMISHENGISTÄ!!!!

ap

Ajoin sillon tosi näppärästi autoa, perä edellä mm joka parkkiin, kaasu pohjassa aina kun pystyi. Hallitsin autoani täysin. Toista se on nykyään kun selvinpäin päästelee. T:10

Oletko töissä tk:ssa sairaalassa tms?Vierailija:

Lainaus:

ei sitä kolaripaikalla tiedettykään, vaan kaikki, poliisit mukaanlukien luulttiin, että äijä on kännissä. se oli niin sekasin ku seinäkello. ei tahtonu pysyy paikallaan eikä pystyssä. höpötti outoja ym. oikeudessa se olikin yllätys kun ei verestä löytynytkään viinaa kuin vain 0,9. joten ei kauhean paljon ole vaihtoehtoja kun ei se äijä ollut sairaskaan.

joskus 90 luvulla niin kerran olin valvonut 3 vrk putkeen ja aloin näkemään halluja ja väsyttikin kun oli aineet lopussa, ei auttanut kun lähteä ajamaan kotiinpäin 100km päästä. Tovin ajettuani näin että hirvi loikkaa tielle ja väistin sitä niin että koukkasin pitkälle toista kaistaa ja vastaan tuli auto rääkkä pohjassa. Nipin napin kerkesin takaisin omalle kaistalle.

kuiten muitakin ihmisiä. Jos osaa ottaa kohtuudella ja tietää mikä aine sopii niin ei siitä oo mitään haittaa liikenteessä, työssä, sosiaalisessa elämässä tms.

että huumaavat aineet vaikuttavat arviointikykyyn. ei siis ihme että pöllyissä ajavat tuntevat olevansa maailman parhaita kuskeja. ei se reagointikyky ja ajotaito yhtäkkiä huumeiden avulla parane.

Vierailija:

Lainaus:

Niinkuin te hörhöt!!!

Joten on ihan eri asia ajaa selvinpäin kolari ku että ajaa ihan huumepöllyissä tai kännissä!!!!

ap

Vierailija:

Lainaus:

provoilee, niin tuossa tuoli mieleen yks juttu. Mulla on ihan oikea lääkärin määräämä rauhottava lääkitys, en käytä mitenkään huumetarkoituksessa. Mutta olenko silti vastuuton, jos ajan autoa? Melkein pakko työn takia ajaa. Lääkitystä olen käyttänyt sen verran kauan, että luulisin tuntevani, jos en ole ajokunnossa. Onko vaarallisempaa saada paniikkikohtaus ratissa, kuin ennaltaehkäistä se lääkkeellä?

Sehän onkin aika hullua et jos ilman reseptiä ajaa ja jää kiinni ni on huumaantuneena ajo...

Mäki oon nähny neekeri halluja, mutta juuri autoilessa.

Näin että 5 neekeriä oli ahtautunut mun autoon ja ajoin niitä pakoon, vaikka ne vaan istui mun autossa :)

Luulin tietty et ne häviäää kun pommitan 150 mitä sillä autolla nyt pääsi.

sinähän se tässä huvittava olet. Sun ja huumehörhön tappamat ihmiset ovat eri asia. On se kiva kun ajattelet että kun sä ajat muutaman ihmisen hengiltä niin ei se niin paha ole, mutta kun naapurin Erkki pienessä pöllyssä ajaa, niin johan on sitten kauheaa.

Vetäkööt niitä huumeita niin paljon ku napa paukkuu, mutta on silloin turha lähteä liikenteeseen vaarantamaan muita ihmishenkiä!!!!

Vitun idiootit!!!!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat