Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

halutaan ostaa ihanalle opettajalle yhdessä lahja (17 oppilasta). Mitä se voisi olla ? Rahaa käytössä noin 5 ¿/oppilas, eli yhden ruusun verran. 85 ¿!!!

Kommentit (18)

Mun mielestä oli jotenkin huvittavaa tai suorastaan epäsopivaa, kun tyttöni kolmasluokkalainen ystävä saapui kevätjuhliin alkon kassin kanssa. Sieltä se sitten nappasi luokassa viinipullon ja vei opelle :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

a. Jostakin, jonka lapset ovat itse keksineet olevan minulle sopivaa. Siis ovat vaikkapa kuulleet minun puhuvan jostakin harrastuksesta tms. ja ostavat jotakin siihen liittyvää.

b. Hieronnasta, kasvohoidosta yms. hemmottelusta! Ihana olisi kouluvuoden päätteeksi joku tuollainen!

Todella hienoa muuten, että jaksatte organisoida tuollaisen yhteisen jutun!

Stocka varmaan helpoin, mutta kaikki em. hyviä ajatuksia... Ihana idea ja olisin kovasti opena tällaisesta otettu, vaikka kiitos ja halauskin riittäisi ilahduttamaan.

vaan laatikollista pulloja, jos siis koko luokan yhteislahjasta kyse. Toki yksikin pullo aivan mainio lahja, peittoaa ainakin viisitoista erilaista ruukku- ja leikkokukkaa, joita ei saa mahtumaan mihinkään =)

Kiitos kiitos, ihanat opet (itsekin opettaja, mutta aikuiskoulutuksessa...) vinkeistä.

Minun lapsen opettaja on tosi taitava, reilu ja luonut hyvän yhteishengen luokkaan joten siksi haluamme häntä jotenkin kiittää muutenkin kuin - toki halauksin. ja kyseessä naisope.

punaviinistä tai ylipäänsä alkoholista vai ei... Jos opettajan viinimieltymys on tunnettu, ;-) niin lahjahan olisi mitä mainioin. terv. Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat