Seuraa 

Nyt on käytössä Lindexin farkkuhaalarit kokoa 46 ja ne on just sopivat. Mutta sovitin pelkkiä housuja niin ne eivät olleetkaan sitten sopivat. Luulin, että samaa kokoa olevat olisi sitten mahtuneet, mutta kyllä niissä varsinkin erimalleissa on eroja.

Mutta jos joku tietää jotain niin kirjoitelkaahan :) .

Onko jossain liikkeissä isompiakin kuin 46???????????????????

Kommentit (4)

Siellä koot yltää 48-50 asti. Lindexin mitotus on kyllä outo noissa äitiysvaatteissa. Ainakin mulla on ollu hankaluuksia niiden housujen kanssa, normaalihousut (Lindexin vieläpä) on kokoa 44 ja 46 on väljät. Mutta Lindexin 46 äitiyshousut ei mene jalkaan. Osa hyytyy lantion kohdalle ja osa menee ihon pintaa nuollen, eli on tiukat kun makkaran kuoret.

HM:n housuista taas 48 on ihan liian iso, 44-46 on sopiva, väljählö, mutta käypänen.

HM:llä tosiaan kokoja riittää, Kappahlissakin oli mielestäni 48/50 kokoa. Lindexin farkuissa oli kyllä niin pillipuntit että en viitsinyt edes kokeilla. Jos asustelet lähellä Helsinkiä, niin niistä mammakaupoista löytyy myös, tosin hintakin sen mukainen. Hameet oli kyllä mun makuun enemmänkin erikoisia, olisin halunnut jonkun kivan, mutta ehkä niitä muakin miellyttäviä vielä tulee myyntiin ennen juhannusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tosiaan varsinaista vauvamahaa ei vielä ole, mutta ainakin XL-koon hameet on kuin tehty mun 50-52 kokoiselle ahterilleni. Se mahaosuus onkin sitten vielä ihan tyhjä... Housutkin menivät jalkaan, mutta eivät tuntuneet kovin hyviltä reisien kohdalta. Täytyy vielä kokeilla, josko joku löysempi housumalli tuntuisi paremmalta. Mutta kyllä siis pitäisi 48-kokoiselle mahtua reilusti!

-Osse rv 12+1

Mä huomasin myös, että H&M:n XL-kokoiset housut on melko hyvän kokoisia.. toinen juttu on tietysti sitten se, näyttääkö kaikki mallit " pussitaskuineen" enää kovin hyviltä siinä koossa - minkä päättelin ainakin itselleni noita sovittaessani ja kun ahterilla tosiaan on kokoa ihan hyvinkin sen XL:n verran. Jotkut on valitelleet H&M:n housujen malleja, eli ovat takapuolesta omituisen mallisia tai eivät käy " mehevämmälle" takamukselle.

Lindexin housut vaikuttivat olevan kapeampia. Mulla tyssäsi jo pohkeeseen :D mutta olenkin aika tukevajalkainen. 46 sieltä olisi EHKÄ jostakin mallista sopinut, mutta niitä oli huonosti tarjolla. Siihen verrattuna H&M:n vaatteissa reilumpi mitoitus.

KappAhlin äitiysfarkut olen myös huomannut hyvänkokoisiksi. Mulla on kai 44/46-koko siitä mahan alle jäävästä mallista, jossa resorit sivuilla taskun kohdalla. Ne tuntuu vähän venähtäneenä ehkä liiankin isolta.. tai sitten nuo kuminauhat ei kiristä tarpeeksi. Ja kun ne on vielä semmoista joustavaa farkkua.. niin vähän väliä täytyy nostella ylöspäin. Senkin huomasin, että nuo farkut eivät tainneet juurikaan kutistua pesussa, eli kannattaa sekin ehkä ottaa huomioon ostaessaan.

Isoja äitiysvaatteita on myös Lastentarvikkeessa. Sieltä kannattaa hakea varsinkin, jos tarvitsee isompaa kokoa kuin 48. Mieheni on käynyt siellä ja sanoi, että jos ei löydy mistään kaupasta sopivaa, niin sieltä sitten viimeistään saa jotain päällensä.

Tämmöisiä kokemuksia täältä :)

Mii- (rv 26)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat