Vierailija

...eikun ylipainoiset : ) Mistä ihmeestä hommaatte vaatteenne. Kaikkien näiden h&m, lindex -tyyppisten kauppojen nen xl-mallistot on ihan kauheita loimia!! En haluais pukeutua makkarankuoriin, mutta en myöskään semmosiin tummiin, useimmiten mustiin halatteihin mitä tuolla myydään. Mistä löydätte fiksuja vaatteita?

t. läski kanssa

Kommentit (15)

me on usein juteltu kaverin kanssa siitä, että kenelle ne xl-mallistojen vaatteet oikeasti istuu päälle?? Ne on suurimmalta osalta niiiiiin hirvittäviä telttoja, ettei mitään rajaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun kaupungilla tulee joka toisen muorin päällä vastaan se sama loimi, mikä seppälässä on ollut erikoistarjouksessa.. YÖÖKS! mä en ole koskaan halunnut kadota valtavirtaan. En nytkään, vaikka painan enemmän kuin ennen.

<3: 8

ikävää jos inhoatte itseänne. Olen kokoa 52 tai joskus housuissa 54. Aikaisemmin hehkutin Lindexin puolesta, koska ne vaatteet on kuin mulle tehty. Eikä ole " munapusseja" housuissa :) yleensä vain vyötärö vähän liian iso, johon auttaa vyö. Toki tuo vaatteiden ostaminen on hankalaa, mutta toisaalta ei ole valinnan kanssa vaikeaa kun ei tarvi koko kauppaa käydä läpi. Ja itse tekemällä saa yksilöllistä perusvaatteiden lisäksi. Ymmärrän, jos jotain ällöttää ajatus, että joutuisi tekemään vaatteet, että mahtuu päälle... onhan siinä vähän vaivaa nähtävä. Minua varmaan auttaa se, että olen aina ollut pyöreä. Nyt kolmekymppisenä sillä ei juurikaan ole mitään merkitystä. Toki kakskymppisenä en ollut kuuminta hottia miesmarkkinoilla, mutta so not. Löytyi sitten kunnon mies kun ei tarvinnut ulkonäköön niin paljon tuijottaa. ja tiesin, että hän pitää musta " oikeasti" eikä tuijottanut vaan tiukkaa perää tms. Itsetunnosta se on kiinni miten itsensä kokee. ja mitä olen ihmisten kanssa puhunut, niin se on juuri aivan sama minkäkokoinen nainen on... aina löytyy valittamista. Ja varsinkin laihat aina valittaa, että pitäis laihduttaa. Keskittykää elämiseen sisaret!

terv. Se leninkityyppi

ei ole telttoja... aina. Pointti on , että pitää valita oikea koko, ei siis liian iso. KappHallin " isojen tyttöjen" mallisto on ihan huu haata. Koot loppuu johonkin kokoon 50, eli aikas pieniä. H&M vähän parempi.. pitäis olaa vaan tosi pitkä ja isotissinen. Tämmöiselle persjalkaiselle (lyhyt ja leveä perä) parhaita ovat olleet Lindexin vaatteet ja siellä kokoja riittää 56 asti... ei tarvi mun ihan vielä sitä onneks ostaa :). Muuten on tuo oma ompelutaito ollut korvaamaton. Monet leningit ja jakut olen mm. juhliin vääntänyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat