Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

nyt on tilanne jo niin vakava, että en pysty kohta hengittämään!

Ja aihe on " mitä teit sen ja sen kanssa silloin ja silloin"

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ovatko he edelleen työkavereita tai toistensa kanssa tekemisissä? jos ei niin anna olla. Älä vaikeuta omaa elämääsi toisen mokalla kohtuuttomasti.

Hyvää yötä!

Eikä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko toisella itsetunto huono tai itserakas. Kyllä jokainen tietää, millaista on rakastua.

Sinänsä tässä tapauksessa laittaisin parisuhteen jäähylle. Kaverini vanhemmat ovat eläneet pari vuotta niin, että isällä on sivusuhde, äiti lääkityksellä ja isä ei suostu sanomaan asiasta mitään. Syyttää äitiä vaan vainoharhaiseksi, vaikka suhde on ihan 100% tosi ja jatkuu edelleen. ASuvat taloa yhdessä ja eivät puhu mitään toisilleen. Äiti itkee ja isä on kuin kivi.

Vierailija:

Lainaus:

Oman kokemukseni mukaan miehet pettaa yleensa siksi etta toisen naisen huomio hivelee itsetuntoa niin paljon ettei sita voi jattaa valiin. Ja siina ei siis ole muita syyllista kuin miehen oma lapsellisuus, kasvamattomuus, omanarvontunteen puutos. Ja sitten on niita miehia jotka on niin itserakkaita etta luulevat voivansa seka " have your cake and eat it too" . Eivat siis arvosta tarpeeksi perhettaan suojellakseen liittoaan pettamiselta. Ei siina auta muuta kuin paa pystyssa kavella ulos ja antaa pettajan tuntea tekosensa seuraamukset.

Voit jättää lapset sinne ja muuttaa äidin luo vähäksi aikaa? Tai ota lapset mukaan ja muuta äidin luo ;)

Mutta mitä sinä kuvittelet saavasi siitä, että miehesi kertoo sinulle pettämisestään? EIköhän teidään pitäis keskustella siitä että miten tästä eteenpäin?

Tai mistä minä tiedän, ei minua ole petetty.

ja suurin ongelmahan täsä on se, että itse olen tosi pedantti käytöksessäni ja vaadin sitä myös muilta. miehen käytös on ollut ala-arvoista mua ja lapsia kohtaan. en tiedä miten antaisin anteeksi jos ei mies edes ymmärrä pyytää anteeksi! -ap

ja en tiedä kumpaa kaliperia mieheni oiekin on toisaalta molemmat merkit sopii häneen, toisaalta nörtti toisaalta helvatin itsevarma.

Taidan painua 3 päiväksi täältä mäkeen, miettikön sitä viikonloppuisyyttä sitten ...

Aion todella pyhittää elämäni (jatkuu suhde tai ei) itselleni ja lapsilleni!

Olen ollut vaan niin hölmö ja kiltti, että olen pitänyt tuota ukkoa silkkihanskkain. -ap

Eikä asialla ole sinun kans mitään tekemistä... Ikävä sanoa, mutta ei hän ole varmasti sinua silloin miettinyt. Mutta mee vaikka sinne hotelliin. Saatte molemmat ajatella asiaa.

Oman kokemukseni mukaan miehet pettaa yleensa siksi etta toisen naisen huomio hivelee itsetuntoa niin paljon ettei sita voi jattaa valiin. Ja siina ei siis ole muita syyllista kuin miehen oma lapsellisuus, kasvamattomuus, omanarvontunteen puutos. Ja sitten on niita miehia jotka on niin itserakkaita etta luulevat voivansa seka " have your cake and eat it too" . Eivat siis arvosta tarpeeksi perhettaan suojellakseen liittoaan pettamiselta. Ei siina auta muuta kuin paa pystyssa kavella ulos ja antaa pettajan tuntea tekosensa seuraamukset.

Jos sulla ei olis lapsia useamman miehen kanssa epäilisin itseäni toiseksi pettäjäksi...

Tyhmä juttu, mutta vaimoa ei koskaan moittinut eikä vaimo mitenkään olisi voinut asiaan vaikuttaa.

Siitähän on jo aikaa. Käy reissu ja jatka elämää... se unohtuu kyllä. Mistä muuten sen nyt sait selville?

siitä aina herneet nenään ottanut. tämä akka halusi mieheltäni kyytiä työhön, apua työhän, soitti &tekstas jatkuvasti, olivat yhteisellä matkalla (minulta salaa) jne. nämä seikat on tippuneet mulle pikku hijaa pöytään. itsellä tosi korkea moraali, mutta taidan löysätä vähän... -ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat