Vierailija

Onko mitään muuta keinoa kuin klorite tai vastaava? Klorite ei nyt käy, koska kyseessä ei ole valkoinen vaate...

Kommentit (9)

Aika huonosti lähtee millään ja itse asiassa ei johdu hiestä vaan käyttämästäsi antiperspirantista. Se tekee vaaleiden vaatteiden kainalot keltaisiksi.

Käytä vaaleiden paitojen kanssa mieluummin deodoranttia, niin ei tule enää tuota ongelmaa.

Lisäksi kannattaa kokeilla etikka-vesiliuoksessa yön yli liottamista ennen pesua ja pesua kuudessakympissä jos vaate suinkin kestää. Jos ei mikään auta ja vaate on käyttökelvoton niiden läiskien kanssa, niin kokeile kuitenkin ennen poisheittämistä klorite-liotusta. Saattaa tulla ihan hyvä lopputulos, sillä useissa vaatteissa värit tai kankaan kuviot pysyvät ihan hyvinä, kunhan liuos ei ole kovin voimakas. Itse poistin esim. omenanvihreästä ja vaaleanpunaisesta t-paidasta kerran tahrat etumuksessa kloritella; annoin olla ihan hetken vain ja seurasin koko ajan tahroja. Lähtivät ihan ok, vaatteen väri haalistui niin aavistuksen vähän, että käytännössä sillä ei ollut mitään merkitystä näin vaaleissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiljuvan pinkki pullo, useammanlaista tahranpoistajaa löytyy. Itse olen saanut sillä poistettua hyvin sellaisia tahroja jotka eivät ole millään muulla lähteneet. Ja sitten vaihda dödöä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat