Vierailija

Olen kuullut että täysimetys suojaa pientä vauvaa taudeilta, mutta onko näin? Tunnetko ketään pientä/onko oma vauvasi saanut oksennustautia noin pienenä (meillä kohta 3 viikkoinen). Lähipiirissä oksennellaan, ja nyt pelottaa että pieni saa sen myös. (Omalta siskoltaan joka leikki sairaan kanssa).

Entä jos itse saan tuon taudin? Tuntuu että kuivun jo pelkästä imettämisestä. Väheneekö esim maidontulo jos sairastuu oksennustautiin/ripuliin? Silloinhan on periaatteessa mahdollista tuon pienen vauvankin saada tauti itselleen, jos joutuu alkaa antamaan korviketta, jos itse menisin huonoon kuntoon.

Kopsasin tän tekstin tuolta vauva puolelta suoraan.. mulla itsellä nimittäin lähes sama tilanne ja vauva puolella kukaan ei ollut kommentoinut mitenkään. Onkohan tällä palstalla kenelläkään kokemusta??

Kommentit (3)

Rintamaito on kyllä sen verran " steriiliä" , että sitä kautta tuskin mahatautia saa. Mutta älä itteäs kuivata imetyksen takia, mitä hyötyä susta on perheelles sairaalassa? Jos siihen joutuu menemään, niin kyllä ne tuttipullotkin saa pidettyä pöpöttöminä keittämällä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat