Seuraa 

Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Eilisestä haravoinnista johtuen kädet ja selkä jumissa. Niin ja rakkoja tottakai =)

No, tänne nyt ei näin aamusta muuta. Palailen myöhemmin asialle.

LISBET: hansku81@hotmail.com niin ja kyselit että onko viiva vahvistunu. En oo vielä tohtinu testata uusiks. Sunnuntaina tai maanantaina vasta =)

Nea kp 25

Sivut

Kommentit (28)

Taidan olla ainut, joka on näin myöhään liikenteessä...Olipas aikamoinen pino lukemista. ;)

Gallup: Alkoholia käytän kohtuudella, toki välillä tulee ylilyöntejä. Plussan saatuani jätän kyllä viinakset pois. Punkkua ja sidukkaa silti saatan suullisen joskus maistaa. Tai näin ajattelen tällä haavaa.

Vauvahaaveista olen kertonut omalle äidille, anopille ja yhdelle ystävälle. Kaikki ottaneet asian hyvin. Sekä äidillä että anopilla monen vuoden yritys ennen esikoista, joten ymmärtävät olla painostamatta.

oma (.) Nyt siis eka kierto Teroluteilla menossa ja tällä hetkellä kp7. Kovasti toivon saavani mieheni pupuilupuuhiin jtp, mutta saas nähdä. Helpommin sanottu kuin tehty. Ovistestit ja lämmönmittailut jätin suosiolla hamaan tulevaisuuteen.

Muistakaa nauttia elämästä,

Keiju

[color=magenta]Täällähän on ollut menoa ja meininkiä eilen illalla! Naksu on jo aloittanut terassikauden! :) Ite en oo vielä terassille ehtinyt, mutta pistin kyllä merkille, että terasseja oltiin availemassa jo viime viikon lopulla. Löysinkin jo sit kivan uuden terassin ihan tosta Hgin keskustasta, johon paistaa aurinko illallakin vielä; ainakin jos ei onnistu raskautumaan niin tulee varmaan kesäiltoina siellä käytyä... En mä kyllä mikään mahdottoman kova terassilla kävijä ole, mutta mieluummin terassille, kuin savuiseen baariin! :) No valitettavasti musta ei arki-iltaisin maljannosteluseuraa saa, jos seuraavana päivänä on töitä! ;)

[color=blue]Ja jatketaan sit vielä tohon " kännäyskalluppiin" ;) : mun alkoholin käyttö on viime vuosina ollut tosi vähäistä, kun en ole jaksanut paljoa baareissa käydä, vaikka mies melkein viikottain kavereiden kanssa " ulkoileekin" . Yllättäen yrityksen alettua juominen on kuitenkin lisääntynyt! Lähti kai liikkeelle siitä punaviinin juomisesta kotona, ajattelin koittaa olisiko vaikutusta siihen kiinnittymiseen. Nyt tulee juotua melkein joka viikonloppu kotona muutama lasillinen punkkua tai jos sitä ei ole, niin kyllä siideri ja kaljakin käyvät! Arkisinkin saatan ottaa lasillisen, mutta en sit sen enempää jos seuraavana päivänä on töitä.

Ekoja kertoja olen nyt myös juonut yksin ollessani, mitä aiemmin pidin ihan kummallisena harrastuksena! Huomasin kuitenkin, että kiva joskus rentoutua ihan yksinkin ollessaan. Aluksi huolestuin, kun olen pitänyt sitä suunnilleen alkoholistina joka yksin juo (tai ainakin riskissä alkoholisoitua), mutta kyllä tää meikäläisellä ainakin ihan hallinnassa on! :)

Sen verran koitan tuota juomista rajoittaa, että oviksen jälkeen otan vähemmän kerralla, enkä oikeastaan koskaan kunnon kännejä, vaikka olisi jotkut juhlatkin. Lähinnä siksi, että olen kuullut runsaan alkon käytön voivan aiheuttaa keskenmenon ihan raskauden alussa. Ja tietty kun plussan vihdoin saan, loppuu juominen välittömästi! Olen ajatellut ottaa ihan tiukan linjan siinä, eli ei edes pientä lasinpohjallista viiniä (katotaan sit kuinka käy).

Mä olen kanssa sitä mieltä, että alkoholia voi käyttää yritysaikana niin kuin ennenkin, vaikkakin kovin runsas käyttö voi tietty vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja muutenkin aiheuttaa terveys- ym. haittoja. Sikiötähän ei voi vahingoittaa alkoholin käytöllä ennen kuin menkat on myöhässä (tai jos vahingoittuisi, niin ymmärtääkseni menee sitten kesken).

Tulipas pitkä selostus...

[color=magenta]Siru kysyi vielä, että jos itse on raskaana niin miten miehen menot: meillä mies käy muutenkin ulkona ilman mua, joten saa käydä jatkossakin! :)

[color=blue]Noista clomeista ja ultrista kommentoisin (vaikka ei ne mulle oikeestaan kuulu): mä olen täältä lukenut, että seurantaultrat ois tosiaan paikallaan clomien käyttäjillä just siksi että munasoluja voi kypsyä kerralla ihan liikaa ja toisaalta clomit voi ohentaa kohdun limakalvoa, joten siksikin seuranta on tärkeää. Olen tullut siihen käsitykseen, että yleensä jos lapsettomuuden hoitoon erikoistunut gyne määrää clomit, määrätään myös seuranta, mutta jos " tavallinen" gyne määrää, niin ultriakaan ei usein edes ehdoteta.

[color=magenta]Jaahas, mä taas täällä vuodatan, annetaas tilaa muillekin! ;)

Killa kp 9/28-41

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moikka kaikki kuumeilevat enskat, vanhat tutut ja uudet! Päätin tulla tervehtimään teitä tuolta o-puolelta ja vetämään teitä mukaan sinne!

Rakentajat Aurora ja jessica: meilläkin pyörähti hommat käyntiin ku mies sai töitä, maanvaihtomiehet tulee parin viikon päästä hommiin ja sit kohta vois jo alkaa perustuksia värkkäämään! Tehdään pitkästä tavarasta ni ei oo olemassa oikeestaan minkäänlaista aikataulua, tehää sitä mukaa miten keritään ja miten saadaan työvoimaa... Plussapölyjä teille!

Ja mitäs mä luinkaan tuolta enskojen esittelypinosta, Keinis oli plussannu!! Onnittelut! Jokohan sua kohta näkyy tuolla toisella puolella?

Naksulle, moolille ja Killalle terkut :-D Ja kaikille muille ketä unohdin...

Mä oon päässy tähän ihanalle toiselle kolmannekselle ja olo on mitä mainioin! Tänään kävin kuuntelemassa vaavin sykettä neuvolassa, se löi sataaviittäkymppiä! Rautaa ne siellä mulle määräs ku on alhaset hemoglobiinit, no on kyllä väsyttänykkii.

Ikävä teitä, tulkaa kaikki tonne odottajien enskapinoon pian!

Vappuja toivottelee

JoJo ja Napero rv 13+3

Täällä päässä vaihtuikin kp26 kp1:seksi. Jäi kyllä melko lyhyeksi tuo kierto, mutta eipähäjn tarvitse tuskailla ja piinailla, vaan voi kääntää katseen rauhassa kohti uutta yrityskiertoa! :)

Alkogallup: käytän, mutten paljoa. Joskus otan lasin punaviintä, joskus juon pullon siideriä tai lonkkua, mutta aniharvoin juon kännejä (enää nykyään siis, mutta kun muistelee joitakin vuosia taaksepäin... huhhuh). Katsotaan, josko sitä kuitenkin vappuna ottaisi vähän enemmän, kun nyt ei edes tärpännyt vielä. Sittenhän alkoholin käyttö loppuu automaattisesti, kun vaavi on masussa.

Saatiinpas hieno galluppi laitettua pystyyn, kun näin aktiivista porukkaa on ollut.

Minulla alkaa piinaviikot/päivät olla käsillä ja vaikka kuinka yritän rauhoitella itseäni, niin siitä huolimatta pieni toivonkipinä hiipii takaraivoon. Ei kyllä minkäänlaisia raskausoireita ole, joten toiveitakaan en hirveästi elättele. Onpas sekava olotila. Pitäkää te minulle peukkuja, jookos :) Tulee meinaan olemaan tosi pitkiä päiviä seuraavat päivät/viikot...

Tuisku kp 27/34-42

[color=B22222]Voi hitto mooli, mitä ne nyt mokailee?! Kun oot sen ukkosi saanut hommattua kokeisiin, niin heti menee pieleen! Saisivat kyllä nyt vähintään antaa maksutta ne testit teille! No toivottavasti mies pääsee sit huomenna menemään!

Vielä tohon alkoholikeskusteluun, että kun nyt otin tässä kierrossa taas greippimehukuurin, niin ajattelin oviksen jälkeen aloittaa sit ekan kerran punkku-kuurin oikein ajatuksen kanssa eli lasillinen päivittäin, kun luin jonkun raskautuneen just siitä kierrosta, jolloin niin teki! :)

Onko muuten Naksu saanut päänsä selvitettyä eilisesti?! ;)

Killa

On tullut oltua pimennossa kun netti on reistaillut. Pikaisesti luin vain tämäpäivän pinoa täytyy vielä aikaisemmatki käydä lukasemassa.

Plussaneile kovasti!

On: täti täällä jo pakkailee löysi tiensä tänne vihdoin (kp 40) nyt olisi kp4 menossa. Ovista odotellessa!

Gallupiin: Ei kyllä kauhesati tule otettua lähinnä viikonloppuisin jos on jotkut pippalot ym. Juomien suhteenkin olen aika nirso lähinnä siideri linjalla mutta valkkarikin käy (lue:eli tulee helposti krapula eteenkin punkusta). Opiskeluaikana taisi tulla biletettyä nykyisetki tarpeet täytteen. Mutta täytyyhän sitä aina aika ajoin käydä vähän tuulettumassa =)

Plussan jälkeen olen omallakohdallani ehdottomalla ei linjalla. Miehen kanssa ollaan aina käyty yhdessä ja erikseen ulkona joten hän saa käydä myös plussan jälkeenkin.

++++++++++tuulia kaikille!

-hapö-

Voi ihanaa, kun vapustakin on tulossa kaunis! Voi olla ulkona pitkää valoisaa iltaa :)

Alkoholigallupiin: en ollut vielä kamalasti kerinnyt miettiä alkoholipolitiikkaani, kun oli vasta ensimmäinen yrityskierto. Käydään miehen kanssa noin joka toinen viikko Sports Academyssa katsomassa brittifutista (molemmat seurataan aktiivisesti), ja siellä olin kyllä viimeksi ihan vesilinjalla. En yleensäkään juo kovin paljon. Humalassa olen ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, ja sillon harvoin kun käyn muualla kuin Sportissa, juon 1-3 annosta. Olenkin ihan friikki opiskelijaporukassa, kun kaikki muut juovat opiskelijatyylillä eli usein ja paljon :) Mutta nyt plussattuani aion kyllä jättää alkoholin kokonaan. Ehkä voin joskus ottaa ihan vähän punaviiniä tai kostuttaa huuliani skumppaan juhlissa, mutta jotenkin se juominen tuntuisi tosi luonnottomalta nyt.

Tulipas pitkä sepustus! Nyt pitää lähteä KappAhliin katselemaan ihania kesävaatteita, kun sieltä saa kupongilla 25% alennusta.. Mä olen ihan mainosten uhri :)

Han: Töissä olen 3.6 asti. Sit pitäs ettiä taas uus työpaikka. Haen toistamiseen nyt yliopistoon suomea lukemaan. Avoimessa oon sitä lukenu nyt vuoden.

Nyt nukkumaan. Öitä enskat!

Poppiupau ja Mooli, täällä kolmas tissuttelija tunnustaa paheensa! Yrityksen alkuaikoina en juonu kierron puolivälin jälkeen mitään alkoholillista. Kun tulosta ei kuulunu, olen palannut vuosien mittaan normaaliin tapaani eli otan silloin kun tekee mieli. Eli viikolla saatan ottaa yhden saunasiiderin tai lasin viiniä ja viikonloppuisin muutaman lasillisen / siiderin. Viinapää on sen verran heikko, ettei 3-4 enempää voi kerralla ottaakaan.

Nyt ajattelin vielä kokeilla sen punkun vaikutuksen ja oviksen jälkeen napata sen lasillisen joka ilta ; ). Sopii mulle!

Mutta jos joskus olen raskaana, en koske alkoholiin plussan jälkeen lainkaan! Sen olen päättänyt, koska ollaan niin pitkään jo lasta haaveiltu. En tohdi ottaa sitä riskiä, että pienikin määrä vaikuttaisi vauvaan jollain lailla haitallisesti.

Mutta jokaisella on oma päätösvalta ja en tosiaan usko, että pieni hörppy on vaarallista, joskushan jopa suositeltiin ottamaan pikkuhuikka konjakkia jalkakramppeihin (ei kylläkään enää viime vuosina!).

Mutta aurinkoista ja lämmintä vappua kaikille!

Lakanat pöllyämään ahkerasti ja pikkupiiperoita maailmaan toivomaan!

Noista miesten menemisistähän mun piti vielä kommentoida. Mulle on sattunu semmonen mies, joka on oikea kotihiiri. Sillä ei ole mitään halua bilettää yliopistoporukoittensa kanssa tai muutenkaan osallistua mihinkään ylimääräseen. Musta taas ois kiva ku joskus käytäs vaikka yhessä niillä illalliskutsuilla, mitä tuolla yliopistolla järjestetään. Ja oon koittanu miestäki tuuppia menemään laskiais-/vappu- ym. riehoihin mukaan, mutta ei sitä kiinnosta. Baarissa ollaan käyty yhdessä, tosin aika harvoin sitäkään. Yhen kerran on tainnut mies käydä ilman mua baarissa meän seurustelun aikana. Taitaa olla aika harvinainen tapaus... Mutta en kyllä valita, enkä vaihtas mistään hinnasta ;) Ite oon käyny kyllä tyttöporukalla baarissa muutaman kerran.

Kylläpäs mun eilinen terassivisiitti sai kovan keskustelun aikaan! =) Eli lienee turhaa enää sanoa, että täällä kanssa olut pari toisinaan maistuu. Yrityksen alussa mulla oli tiukka mielipide siitä, että oviksen jälkeen en viinaan koske! No, nelisen kiertoa näin toiminkin, mutta kun ei tärppiä oo kuulunu niin oon siitä periaatteesta lipsunu! Miehen ja kamujen kans ollaanki puhuttu että ihan hyvä vaan jos tän kaiken stressin keskellä joskus vähän irrottelee, eihän sellasest " seiväs perseessä" -jännäämisestä ainakaa hyvääkään voi seurata! Jokainen siis tyylillään! Tosin täytyy sanoa että toi viinapää on kyllä heikentyny niin rajusti viimeaikoina... Eilenkin otin sen 4-5 kaljaa ja kyllä mukavassa kekkulissa tuli oltua! Ja aikaa kului kuitenkin useempi tunti noita nauttiessa! No, halvemmaks tulee kännäily! =) Eilenkin oli tosin tarkotus mennä vaan yhelle, sitten hyvä seura ja loistava ilma teki tepposet ja tuopposia kului vähän enemmän...

Plussauksen jälkeen en totta vie aio pulloon koskea, sitä ennen kyllä! Vaikka just tossa mietin, että jos ihme ois tapahtunu ja plussaisin tässä kierrossa, ni varmasti tuo eilinen mietityttäisi!

Näin täällä! Terkkuja vaan kaikille ja plussatuulia kevääseen!

Lueskelin tuossa teidän alkoholikeskusteluja ja Haavemaa, Mooli, ja Poppiupau : täällä yksi tissuttelijan lisää! Mä jo hetken mietin et oon ihan epänormaali kun tulee vähän tissuteltua, kun kaikilla näyttää olevan alkoholin käyttö todella harvinaista! :) Mulla tulee otettua vain viikonloppuisin, (joskus harvoin viikolla) ja sit juodaan yleensä punkkua/olutta. Tietty jos plussaisin, pienikin tissuttelu loppusi luonnollisesti siihen paikkaan, ja nyt yritän kierron loppupuolella olla juomatta isoja määriä. Esim. silloin yhen oluen saunan jälkeen ja lasin punkkua tms. Mulla on ton koulun kanssa niin uskomattoman rankkaa, että jotenkin sitä sit vastapainox aina vähä tissuttelee,heh :)

Mies ei ole vieläkään saanut töitä, mutta ollaan mietitty että siitä huolimatta voidaan aloittaa yritys tässä piakkoin, ehkä seuraavasta kierrosta. Lopetin siis pillerit viime joulukuussa ja kierto on nyt säänn. 30 päivää, piinailtua on tullu pariin otteeseen,heh! :)

Tännehän on tullut tosi paljon uusia sillä aikaa kun olen taustaillut! Tervetuloa enskoihin kaikille tasapuolisesti! Ja aurinkoista kevättä!

En ole taas pariin päivään kerinny/pystynyt kirjoitella mitään, kun on ollut " hieman" kiireitä koulun kanssa ja kone temppuillut kuin viimeistä päiväänsä! Lueskelin juuri teidän juttujanne ja olitte tosi ahkerasti kirjoitelleetkin:) Ihania ja mielenkiintoisia keskusteluja!

Täällä piinaillaan tai ainakin yritetään (kp26/30-34)...oireita ei ole vielä mihinkään suuntaa (tosin oviskin oli vasta n.viikko sitten). Toivotaan parasta!

Alkoholinkäytöstä omalla kohdallani voisin sanoa, että ennen (muutama vuosi sitten) olin kova bilestäjä...kävin usein baareissa ja pippaloin kavereiden kanssa. Nyt baareilu ja juominen yleensäkin on jäänyt todella vähäiselle...silloin tällöin (menkoista ovikseen) tulee juhlittua kavereiden kanssa ja oviksen jälkeen en ole juonut ollenkaan (paitsi tässä kierrossa testaan punaviinin vaikutuksia munasolun kiinnittymisessä...puoli lasia/lasillinen päivässä). Kunnon kännejä en ole tässä yrityksen aikana tainnut ottaa kertaakaan...pienessä sievässä olen ollut:) Odotusaikana en aio juoda ollenkaan...vauva ja minä pysymme silloin absolutisteina:)

Ja yrityksestä olen kertonut aika monelle. Kuusi parasta ystävääni tietävät, että yritämme saada vauvelia...myös perheeni tietää (äiti, isä ja kolme sisarustani). Mies on kertonut yhdelle kaverilleen. En tiedä, onko hyvä, että kerroin noin monelle (luoko se kenties jonkinmoisia paineita yritykseen?!), mutta minkäs tekee, kun on tälläinen hölppäsuu:)! Jos joskus raskaudun, voin kyllä kuvitella, että haluaisin kuuluttaa sen heti koko maailmalle...mutta toivottavasti osaisin pitää sen ihanan salaisuuden eden hetken vain omana (ja tietenkin miehen) tietonani!

Öö..mitäs vielä...aikas omanapaista tekstiä! Mutta kommentoin teidän juttujanne sitten paremmalla ajalla! Plussatuulahduksia jokaiselle Enskulle! Haikaraherran on löydettävä pian meidän jokaisen luo:)

-Viipuli-

Näin sitä koneiden kanssa.. kirjotin jo jonkinlaisen pätkän, mutta sainpa sen häviämään eli siis uusiks vaan.

Alkogalluppiin, että oon ajatellu elää alkoholin suhteen niinkuin tähän asti. Viime vuonna on tullu aika vähän yleensäkkään otettua, pari kertaa vaan kunnolla. Tavallaan ku en oo kertonu vauvahaaveista kenellekkään, mietin että elän normaalisti. Kesä voi tietenkin tuoda mukanaan muutaman terassisiiderin tai lonkeron, mutta ei siitä varmaan haittaa oo. Sitten kun raskautuu, alkoholi jää pois kokonaan.

Tänne ei mitään ihmeempiä, kp on 8 joten tässä pitää vaan säännöllisesti peittoja heilutella. :)

Aurinkoista illan jatkoa :)

Naksuliini - olin eilen niin väsy, etten enää ysin jälkeen ollut linjoilla - mutta kolme tölkillistä sidua kului! Kivalta kuulosti sun terassi-ilta:=) Ja hassua noi samat aatokset!!!

aasinsillalla galluppiin; mooli taitaa olla ainakin vanhojen enskojen parissa tunnettu tissuttelustaan (*vilkutus vaan jo plussanneelle booli-kamulle Pepsille*) - vaikea sanoa, miten paljon alkoa viikossa kuluu, mutta ihan tarpeeksi kyllä. Ongelma se ei missään nimessä ole, jokaisellahan on paheensa...elän muuten tosi terveellisesti ja liikun paljon:=) Tollanen 2-3 tölkkiä sidua tai puoli pulloa viiniä on melko normaali annos viikolla, viikonloppuna hieman enemmän. Ei tosin ihan joka ilta, mutta melkein:=)

Joo, kiva että Aftis saat miehuuden tueksi tutkimukseen! Mun lupasi tänään mennä sinne verikokeisiin. Vappuna jos sen sais kellistettyä petiin niin olis sitten inssiin loppuviikosta tuoretta kamaa:=) Täytyykin muistaa tänään tilata ovistikkuja, ei oo tullu niitä vähään aikaan käytettyä, mut inssin takia tarvii.

Ja sitten kuohariostoksille tietty:=) Aateltiin viikonloppuna grillata ekan kerran tänä vuonna. Vapun aattelin kans ottaa ehkä hiukan tavallista iisimmin, kun heti vapun jälkeen on se ultra ja samana päivänä työhaastattelu. Olis sitten pirkeempänä:=)

Onpas omanapaista nyt moolilla!! Terkut vaan tutuille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia *moi Killa, Jessis, Aurora ja Essi*

-mooli kp 6-7

kyllä minä sitten olen toinen juoppo eli meitä on ainakin 2:=)

kuulun siihen koulukuntaan, joka ei usko, että suht. kohtuullisella käytöllä olisi vaikutusta raskautumiseen - toki plussan jälkeen asia on aivan eri.

samperinsamperi, rakkaani meni kilttinä ja kuuliaisena Felicitakseen verikokeisiin - eikä mun lekuri ollu sinne koneelle eritelly mitä kokeita pitää ottaa!!! Eli miehuus siirsi palaverinsa klo 10-12 ihan turhaan - huomenna saa raahautua sinne uudestaan! Tällaista palvelua sitten maksavat asiakkaat saa. Kyllä joskus tuntuu, että lapsettomuuden hoitaminen on ihan rahastusta!!

anteeksi keuhkous - harmittaa vaan miehen puolesta niin kovasti!

-mooli

Ihana torstai toivoa täynnä : ) Ja kohta edessä pitkä viikonloppu = D

Vilkutuksia tutuille ihan molemmilla käsillä! Kiitos Killa kun jaksat kertoilla tuosta tutkimusten alkutaipaleestasi...

Ja Auroralle kanssa iso moi ja tsemppiä rakennukseen - aika puuhakas kesä teilläkin sitten edessä kun elokuussa meinaatte jo muuttaa.

Meillä on aikataulu sellainen että parhaillaan asennellaan kalusteita, ja kodinkoneetkin tulivat juuri, mutta vielä pitäisi parketitkin laittaa. Tavoitteena olisi viimeistään heinäkuussa muuttaa, mutta me tehdään itse kaikki joten aikataulu on tosiaan vaan omasta viitsimisestä kiinni. Eikä se nyt sinänsä haittaa vaikka muutto viivästyis ja päästäis vasta syssymmällä muuttamaan. Ainot miinus tuossa meidän väliaikaisasunnossa on se, että siellä pienessä kaksiossa on kesällä aivan sikakuuma.

Alkogalluppiin: Mulla on jäänyt viime vuosina yhä vähemmälle ulkona käyminen, kai sitä sitten tuli niin paljon nuorempana hilluttua, ettei vanha enää jaksa. Ruuan kanssa tykkään juoda punkkua, ja välillä kyllä useampi lasillinenkin menee, mutta muuten ei oikein alko maistu. Ja nyt varsinkin kun on yrittänyt raskautua, niin olen pitänyt melkein nollalinjaa. Olen ollut melko usein kuskina jos ollaan jossain juhlissa, niin ei tarvi sitten selitellä alkottomuuttaan kenellekään. Tästä aasinsilta siihen, että ketkä tietää yrityksestä, niin ei olla kerrottu kenellekään, paitsi minä vihjaissut siskolleni. Aika hienotunteisesti ihmiset kyllä suhtautuu, kun ollaan jo yli kolmekymppisiä, niin kai ihmiset arvaa että meillä jotain ongelmia raskautumisessa on, ja juuri kukaan ei ole lapsien hankkimisesta kysellyt!

Niistä mun tulevista tutkimuksista muuten: pääsin ihan mukisematta veri- ja virtsiskokeisiin terveyskeskukseen. Tai en vielä ollut, mutta lähete on tk:ssa niihin valmiina.

Neapa on kovasti kärsivällinen testauksen kanssa! Itse testailisin varmaan aamuin, illoin... Kyllä Suomen apteekit tienaa meidän höyrypäiden testailuista ja vitamiineista yms. todella hyvin.

Oikein mukavaa torstaita kaikille, ja plussailkaas nyt joku : )

t. Jessica

Täällä sitä tulee palstalla roikuttua jatkuvasti vapaa-ajallakin kun mies on töissä...

Siitä alkon käytöstä voisin vielä jatkokommentoida, että ei mun vähätippaisuus johdu yksinomaan yrityksestä, vaan enempi siitä, että kesän jälkeen oma käyttö alkoi tuntua liialta ja kun noita kilojakin oli tippunut ihan mukavasti ja alkoholissa on paljon kaloreita niin kurinalaisuus juomisissa helpottaa painonhallintaakin.

Hyvä mooli, kun muistutit vappukuohujuomista. Vois miettiä jos raaskis korkata tuon yhden häälahjakuohun...

Mä en oo terasseja vielä nähnyt (johtuiskohan siitä, etten oo liikkunu paikoissa jossa semmosia vois olla), mutta jätskikiskan näin jo ilmestyneen kauppakeskuksen yläpihalle.

Meillä on sama homma kuin Killalla noiden miehen menojen suhteen. Mies käy itsekseen baarireissuilla. Ja kyläilyreissuilla, jos en halua juoda, niin olen sitten kuskina.

Mietinkin jo mihin Viipuli katosi. Melkein samoissa mennään edelleen (kp25 täällä), ei oikeita oireita (rinnat vaan jo kyllästyneet jatkuvaan koplaamiseen) eli täti tullee maanantaina.

Sabam, mun käsitys greippimehun vaikutuksesta on sen ovislimoja vahvistava ominaisuus ja joku desi tai pari kaiketi riittää. Korjatkaa te, jotka paremmin asiaa tunnette...

Nellamaija, en tiedä mitä kaikkia siduja oot maistellut, mutta mun mielestä ainakin Crowmoor on kuivana ja hyvinkin omenaisena aika kivan makuinen.

Tämä tällä erää. Aurinkoista illan jatkoa!!

t. Essi

Huh, menipäs taas tovi kun luin eiliset ja tossapäiväiset jutut... käyn kyllä liian harvoin, mutta kun tuo työ tuppaa kiusaamaan tätä mun palstailua...

Mutta kiva lukea teiän kaikkien juttuja.

Mä vielä kommentoin aikaisempaan keskusteluun, että kenelle on kertonut vauvahaaveesta sen verran, että mä oon tosiaan kertonut lähimmilleni (siskolle, kälylle ja parhaille ystäville) tästä yrityksestä ihan vaan siksi että haluan jakaa kaikki asiani niinkuin meillä on tapana. kaikki ovat kyllä realisteja ja tietävät että tulosta ei välttämättä tule koskaan tai ainakin siihen voi mennä aikaa, eivätkä ole sen jälkeen kysyneet mitään. tietävät kyllä että kerron jos on jotain kerrottavaa.

Mutta viimeiseen asti ajattelin että en kyllä kerro äidilleni. Me ollaan tosi läheisiä ja äiti sattuu vieläpä olemaan terveydenhoitajana äitiysneuvolassa. Mutta kun sillä on jotkut ihmeelliset tuntosarvet meihin lapsiin liittyvissä asioissa niin se otti asian itse puheeksi hyvässä hengessä, kun sillä oli aavistuksia. :) no myönsin sitten tietenkin ja olen nyt tyytyväinen kun kerroin, kun se oli niin ihanan iloinen asiasta, muttei liikaa intoillut. Kertoi että kun he olivat tehneet saman päätöksen aikoinaan niin olikin kestänyt yllättävän kauan ennenkuin esikoinen oli tullut. Mutta nyt on kiva kun se tietää niin voi kysellä neuvoa jos tulee jotain semmoista mieleen.

Niin ja alkoholigallupiin:

Mä käytän kohtuudella ihan säännöllisesti ruokaviinejä ja joskus iltaisin lasin punaviiniä ihan vaan mielikseni. Joskus jos ulkona käydään keikolla yms niin saatan juoda siiderin pari. Nuorempana tuli enemmänkin otettua ja ulkona hilluttua, mutta ei nyt enää aikoihin ole maistunut samaan tahtiin.

Tietenkin jos raskautuisi niin kaiken ylimääräisen alkoholin jätän heti pois, mutta en rupea siinäkään asiassa pingottamaan vaan saatan kyllä juoda pienen lasinpohjallisen punaviiniä ruuan kanssa jos on oikein hyvää viiniä tarjolla. :)

Mutta nyt pitää taas mennä töihin.

Ootte kyllä kivaa seuraa, kertokaahan mitä kuuluu?

-iisa kp8

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat