Seuraa 

Oletko se tosiaan sinä, joka pitkän aikaa lapsettomuus puolella tsemppasit toisia yrittäessänne myös itse saada vauvan? Sinulta sain myös tukea kun itse aloittelin lapsettomuus puolella.

Onko niin ihanasti käynyt, että teille on lopulta tulossa vauva?! Olen tosi vähän käynyt sivuilla, koska on aika kiire ollut puolivuotiaan pojan kanssa eli meilläkin lopulta toinen IVF tuotti ihanan tuloksen.

Halusin vain toivotella ihanaa odotusaikaa!!!! Tulin tosi iloiseksi sinut huomatessani, olet todellakin vauvasi ansainnut.

Meidän poika syntyi 24.10.2005 ja huomasin, että lokavauva on teillekin tulossa!!

Onnea, onnea hurjasti ja hyviä vointeja!!!

Maikku

Kommentit (1)

Ihanaa huomata, että joku huhuilee mua!

Joo voitko kuvitella, tottahan tämä on ja ihan sama Je_Ni olen kuin lapsettomuuspalstalla taannoin rämmin suossa pohjamutia myöten:)

Me käytiin yhteensä 7 icsiä, joista viimeisessä käytettiin jopa luovutettuja munasoluja vaan ensimmäistäkään raskautta ei saatu alkamaan :( Toivoton tilanne todellakin!

Piti hyväksyä se (todella pitkin hampain tosin!), ettei meille ehken koskaan lapsia suoda ja se tuntui todella surulliselta;(

Elämä kuitenkin alkoi tuntua jopa elämisen arvoiselta ja kaikki näytti hyvältä. Osasin sittenkin nauttia elämästäni, vaikka lähes päivittäin koin haikeuden tunteita siitä, ettei ollut sitä taaperoa.

1.5 vuotta tuon viimeisen hoidon jälkeen ei menkkoja tullut.En kuitenkaan tehnyt testiä sillä enhän nyt MINÄ=maailman toivottomin tapaus voinut RASKAANA olla lukuisista oireista huolimatta??!! En uskaltanut antaa itseni toivoa onnistuneeni vaan rehkin salilla kovasti, jotta vuoto alkaisi vaan kun ei alkanut. Meni viikko, kaksi ja kolme ennen kuin tein testin ja olin pudolta kun siihen tuli HETI kaksi tosi tummaa viivaa?! Mitähhh?? Raskaanako?? MInä vai?? Ehei kai?? Mutta uskottava se vaan oli :D :D

Kävin 2 ekaa ultraa Väestöliitossa(missä tehtiin myös kaikki meidän hoidot) ja olivat kyllä sielläkin todella iloisia.

Kaikki on mennyt hyvin ja nyt menossa jo rv 16+5 :) Pikkuhiljaa alkaa uskomaan tämän ihmeen todeksi, niitäkin siis tapahtuu!

Voi miten ihanaa, että teilläkin onnistui ja saitte oman pikkuisen! Onnittelut siitä:) Lokavauvaa siis tässä itsekin odotellaan. Eilen luulen tunteneeni ensimmäiset vauvan liikkeet, ihmeellistä :)

Kiitos vielä tuhannesti onnitteluista ja on kiva kuulla, jos tsempistäni oli silloin taannoin apuja sulle!!

Oikein aurinkoista kesän odotusta koko perheellenne:)

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 16+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat