Vierailija

Sivut

Kommentit (74)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi minua harmittaisi, kun itse ajelen Volvo XC70:lla ja miehen alla on V70 viime vuoden mallia? Vanhimmalle pojalle ostettiin just pikku-BMW kun halusi itse sellaisen... Autot on vaan kulkuvälineitä, ei egon jatkeita.

10

[quote]

Taitaa vaan vituttaa kun mies yrittäjänä tienaa niin kivasti! Eikö mullakaan huono liksa ole! Ehkä painitaan vähän eri sarjoissa kun olet niin kade? Meillä tosiaan _oli_ -97 Mersu, joten johan tässä on ollut aikaa säästääkin!

Mitä minä olen käynyt katsomassa ja koeajamassa niin varustelut on yleensä huippuluokkaa verrattuna suomiautoihin, mukaanlukien penkinlämmittimet. 200 ¿ kun vielä sijoittaa päälle, niin saa alustan ruostesuojauksen kuntoon. Kyllä ne ihan samoja autoja on mitä valmistetaan muuallekin eurooppaan.

Vierailija:

Lainaus:

Sitä kun ei tuolla etelämmässä edes pidetä mitenkään rikollisena.

Toinen ' vika' on se, että kun niitä ei ole valmistettu suomen markkinoille niin esim. ruostesuojaus saattaa olla riittämätön näihin olosuhteisiin, samoin lämmitys (esim. penkinlämmittimet puuttuu kokonaan)

mieheni tuli juuri kotiin ja valisti minua. eli ei näytä noi m-mersut sittenkään takseilta. minua sekoitti tuo 350, mutta mieheni entinen auto olikin S350. aloin ihmetellä ku se teidän oli niin edullinen. no vähän lisää pistämällä olisitte kuitenin saaneet vaikka rangen, joka on aika paljon persoonallisempi ja onhan englantilainen myös jotenkin elegantimpi. kukin kuitenkin tyylillään. hienoa jos olette tyytyväisiä. millainen kakkosauto teillä on?

ajelen alfalla vain yksin tai mieheni kanssa kahdestaan. turvaistuin on vain rangessa, joten sillä mennään jos pojan kanssa ollaan liikkeellä. mieheni ei käy töissä autolla, joten myös range on minun ja pojan käytössä päivisin. kaksioviseen pikkuautoon olisi ikävä ahtaa poikaa, minua ja lapsenhoitajaa. lisäksi maasturilla on käteväpi liikkua kaupugissa missä on aina jotain katutöitäkin. ennen kuljin taksilla, mutta niissä ei ole turvaistuimia. en ajanut alfallani kuin muutaman kerran. se ei ole ollut minulla kuin reilun vuoden. ihan kivalta se tuntuu ja näyttää.

miehellänikin oli aikasemmin 350 mersu. en oikein pitänyt siitä. se oli jotenkin liian jäykkä kaupunkiin ja näyttikin ihan taksilta. nyt sillä on range rover sportti ja mulla alfan gt. toi alfa on muuten aika paljon nätimpi kuin mersu halvempikin kannattaa käydä kokeilemassa, vaikka kakkosautoksi niinkuin meillä.

Meillä on kokemusta kahdesta tuontiautosta ja sen jälkeen emme aio niihin enää sekaantua. Yksi (Audi) hajosi 50 km: jälkeen. Auton moottori osoittautui niin erikoiseksi, ettei sitä saatu erikoiskorjaamollakaan kuntoon: osia ei siihen löytynyt. Lisäksi auton lämmityslaite oli Suomen oloihin liian tehoton, kylmä tuli talvella. Myyjä pesi kätensä ja saimme itse hoitaa auton korjauksen. No, myimme sen eteenpäin. Mitäs muuta olisi voinut ja kannattanut tehdä!

Saksantuonti Land Rover, pari vuotta vanha, tosi siisti: autoa siivotessamme katsoimme lattiamattojen alle, pohja ihan pintaruosteessa. Ilmeisesti auto oli ollut jossainpäin Saksaa tulvan kourissa, jonka jälkeen se oli myyty Suomeen.

Autonmyyjät (liikkeet) eivät " tietenkään" näistä vioista tiedä " mitään" .

Käytettyjen autojen kauppa on nykyään aikamoista arpapeliä, olipahan auto sitten suomiauto tai joku muu. Mutta sen verran huonot kokemukset saksalaisista tuli, että ei enää niitä kiitos meille.

Aateltiin tommosta noin vuosimallin 2002 Audi A6 nelivetoa. Täällä maalla ei etuvetoisella tee mitään.

Saa suositella jos teillä on hyviä tehokkaita autoja! No merkeistä menee Audi, Mersu, Volvo, BMW.. eli saksalainen AUTO hakusessa!

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?

Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)

10

Mitä sitten leveilet ja vieläpä poikasi autolla? Mahtaa poika olla melkoinen lellitty kakara jos äiti on tuommoinen? Itse juristina tienaan lähes yhtä hyvin kuin mieheni, joka ei tosiaan autopajalla ole töissä! Niin ja ihna yhteiseksi ostettiin tuo auto...sitähän sinä et voi sulattaa... kun ajelet paljon huonommalla. ap

Joo ei tosiaan pankki maksa, vaan ihan me itse ja olipa vaan hienoa ajaa kotiin uudella autolla poppi soiden! Ostettiin Mercedes- Benz ML (3. 5) ML350! Eli kyllä kelpaa! Saatiin hyvään hintaan eli karvan alle 80. 000e!

Kyllä Mersussa oli parhaat ajo- ominaisuudet yhdistettynä tyylikkääseen ulkonäköön!

t. ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat