Vierailija

tuotannosta poistuneista malleista.

Takapenkin kunnolliset tilat, polttoainepiheys (bensiini tai diesel), mahdollisimman ekologinen (jos auto sellainen voi olla) jne.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija:

Lainaus:

Aivan ihana! Ostakaa pari vuotta vanha, saatte seitsemälle rekisteröidyn. Nykyinen taitaa olla vain kuudelle. Tykkään, tykkään, tykkään! :)

Mulla on Opel Vectra, vuosimallia -98. Vähän väliä siinä on jotain laitettavaa. En pysty ymmärtämään miksi Opel on silti niin suosittu, vaikka moni muukin sanoo että on ihan paska.

Mä olen myös vaihtamassa autoa ja seuraava ei ainakaan Opel ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä on todella mahtava tavaratila ja tilaa muutenkin, mutta valitettavasti Skodan vanha maine kantaa, eikä ' hienompi' ihminen voi sellaista ostaa.

Meillä ollut puoli vuotta. Farmarissa tilaa varsin hyvin. Kaksilitraisena liikkuu ihan mukavasti ja bensaa vie ajotietokoneen mukaan 6,3 l/100km kun ajaa vakionopeudensäädin päällä kahdeksaa kymppiä. Tuo on siis keskikulutus noin sadan kilometrin matkalla.

Kaikki toimii kuin sveitsiläinen kello, ei paikat rutise eikä narsku.

Sakemannit valitsivat kuutosen laadukkaimmista osista tehdyksi autoksi. On myös vähävikaisin.

SUOSITTELEN

niin meillä uusi opel Zafira, tyylikäs muotoilu mm. käsijarru jne., ihan uusiksi mennyt kaikki verrattuna entiseen korimalliin. Ja tilaa on reippaasti vaikka 7:lle.

Yksi sinänsä tyylikkään näköinen on myös Mazda 5 mutta takapenkillä mahtavat tilat 2:lle mutta ei kolmelle, on siis kummallinen keskipenkki. Mutta taakse saa tarvittaessa 2 penkkiä lisää eli kuudelle hyvät tilat.

Talvi on nyt ajettu ja vilponen tuppas alkutalvesta olemaan, mutta kun vaihto suomen oloihin tarkoitetun termostaatin niin lämpenee todella nopeasti. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija:

Lainaus:

sikakalliit varaosat! Muutenkin oltiin tyytymättömiä, mm. lämpeni huonosti. Nyt ostettiin Toyota Avensis Verso tila-auto. Se on kyllä enempi suomalaisiin oloihin kuin Chrysler. Muuta en kyllä vielä osaa sanoa kun Toyota ollut meillä vasta kuukauden ajan, en siis tiedä tulevaisuutta, mutta toistaiseksi ollaan oltu tyytyväisiä.

Vierailija:

Lainaus:

näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap

sikakalliit varaosat! Muutenkin oltiin tyytymättömiä, mm. lämpeni huonosti. Nyt ostettiin Toyota Avensis Verso tila-auto. Se on kyllä enempi suomalaisiin oloihin kuin Chrysler. Muuta en kyllä vielä osaa sanoa kun Toyota ollut meillä vasta kuukauden ajan, en siis tiedä tulevaisuutta, mutta toistaiseksi ollaan oltu tyytyväisiä.

Jos ei tarvii tila-autoa niin minä myös kehun tuota Skoda Octaviaa, upean näköinen " peto" tuo uusi malli. ja tilaa on todella huimasti. Ja jos ei farkkua tahdo niin vielä enempi löytyy tilaa Skoda Superbista, nykyiin paljon taksinakin sitä, takapenkki tilat ovat mykistävät!

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ollut puoli vuotta. Farmarissa tilaa varsin hyvin. Kaksilitraisena liikkuu ihan mukavasti ja bensaa vie ajotietokoneen mukaan 6,3 l/100km kun ajaa vakionopeudensäädin päällä kahdeksaa kymppiä. Tuo on siis keskikulutus noin sadan kilometrin matkalla.

Kaikki toimii kuin sveitsiläinen kello, ei paikat rutise eikä narsku.

Sakemannit valitsivat kuutosen laadukkaimmista osista tehdyksi autoksi. On myös vähävikaisin.

SUOSITTELEN

Onneksi kerittiin saada vielä tuo nykyinen malli, se on mielestämme tyylikäs. Mutta tyylikkyyttä enemmän painoi vaakakupissa se luotettavuus.

Skoda Octavia on myös hieno, ja edullinen!

Peruutustutkan saa joka autoon.

Automaatti on todella mukava, sillä silloin jää yksi turha homma pois.

Meillä tosin manuaali. Jos olisimme ottaneet automaatin, olisimme joutuneet odottamaan kolme kuukautta uutta erää autoja. Nykyisen saimme alle kahdessa viikossa.

Me tilattiin juuri uusi VW passat, diesel, neliveto, farmari. Saahan sitä sedaninakin. Ja mielestäni kyllä hemmetin hyvännäköinen kaikinpuolin :-)

Vierailija:

Lainaus:

suosittelen:) Itse olen ajellut sillä noin vuoden verran.

näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap

On siis tila-auto. Kovasti ollaan tykätty. Meillä diesel ja tosi vähän kuluttaa. Parasta autossa on se, että se on vähän korkeampi niin ei tarvii lapsiakaan istuimeen laittaessa olla kaksinkerroin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat