Vierailija

Lapsi syö kyllä purkkisoseita mutta jos mä teen itse jotain, esim perunaa, niin ne tulevat oksennuksena ulos. Ei voi olla allergiaakaan kun tulevat ulos samantien kun suuhun laittaa, ja aineetkin on samoja kuin purkkisoseissa, esim peruna. Möykkyjäkään niissä itsetehdyissä ei ole, ja vaikka kuinka löysäksi laittaa niin silti tulee heti kakomista kun sitä sosetta lapsen suuhun laittaa..

T:äiti joka on ilmeisesti niin surkea kokki että ei osaa edes perunaa keittää ilman että se on oksettavan pahaa :(

Kommentit (7)

Oletko laittanut perunan sekaan maitoa (sitä mitä lapsi juo)? Meillä oli myös alkuun kakomista ja oksentelua, mutta laitoin soseet teesihdin läpi, niin alkoi uppoamaan... Onko lapsi syönyt jo pitkään kiinteitä? Aika auttaa :)

laitat ensin pääosin kaupan porkkanaa ja pikkuisen omaa sekaan ja vähitellen muutat suhdetta. Eihän ne kaupan soseet tosiaan maistu eikä etenkään tunnu samalta kuin " oikeat" soseet, joten ehkä vaatii vähitellen totuttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ei itse tehty perunasose mennyt kummallekaan lapselle vauvana. Kokeile mieluummin pelkkää porkkanaa tai bataattia tai kesäkurpitsaa.

Maitoa olen laittanut soseisiin, samoin vettä, sama lopputulos molemmissa joten ihan sama kumpaa laittaa. Oksennusta ja kakomista... Itsetehty kiisselikään ei kelpaa, valion purkkikeitot kyllä. Alkaa masentaa, purkkiruoka tulee niin kalliiksikin kun niitä lapsi syö nelisen purkkia päivässä.

Ainoa itsetehty ruoka mikä kelpaa on muussattu banaani, vaikka se ei ole edes sileää kun vaan haarukalla sen muhennan.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat